Диона за пореден път доказа, че е готова на всичко за малко слава и пари. И ако досега не се беше изложила достатъчно, то с последния си пост в Instagram тя доказа, че България има спешна нужда от въвеждане на "cancel" културата.
В ерата на балоните с райски газ и "бутиковата дрога", която е толкова популярна сред най-уязвимата част от обществото, а именно тийнейджърите, Диона си позволява да рекламира продукти за шмъркане. В новото си видео тя невъзмутимо подготвя линия от прахообразно вещество върху екрана на телефона си, докато е седнала в колата си. След това обаче ни убеждава, че това е нов вид енергийна напитка, при това напълно легална.
Разбира се, критиките не закъсняха. "Гледат те деца, не те ли е срам", "Ти не си на дъното, още по-надолу си", "Как може да рекламираш такива боклуци", "На това ли учиш децата, бе боклук", "Хубаво е човек да се учи от грешките си, не да ги повтаря", "Сега младото поколение ще тренира за истинска дрога" са само част от коментарите на потресени потребители в мрежата.
За съжаление, потресаващата постъпка на Диона намери и защитници в лицето на популярни личности. Сега ще ви кажем кои са, за да можете да cancel-нете и тях, ако още не сте го направили.
Цецо Андреев изглежда изобщо не е възмутен и за него всичко това е в реда на нещата:
PR-ът на Софи Маринова:
Певицата Биляниш, която дори има дете:
Но тук проблемът не е само в известните личности. От край време наблюдаваме как редица брандове избират именно скандални личности, за да рекламират продуктите им, без да се замислят какво им носи това. Целта за тях е просто да бъдат забелязани и марката им да стане разпознаваема, без значение по какъв начин ще бъде рекламирана тя.
Призоваваме българските брандове да не вземат пример от подобни подходи, а да помислят как да бъдат полезни за обществото.
И докато се притеснявате децата ви "да не станат гейове", те гледат и подражават на подобни личности, изгубили всякаква мярка и достойнство. Кой е истинският проблем, според вас?
1 | 0 |