В днешно време пазаруването не е просто един луксозен бутик, то вече има собствена идентичност. Виждали сме как търговски марки като нюйоркската легенда "Barney's", "Bergdorf Goodman" и онлайн магазина "Net-a-Porter" все повече се потапят в дълбоките води на модата и започнаха да ни представят текстове, фотографии и видео материали, които не са просто реклама, а нов тип медия. Шопинг дестинации, които са домакин на различни видове магазини, също започват да се поддават на влиянието на това явление.
Бел Харбър във Флорида е едно от тези задължителни за посещение места, които не само радват окото с модните гиганти "Neiman Marcus", "Brooks Brothers", "Gucci" и "Versace", а и предлагат всичко свързано с качествената "шопинг" почивка - изискани хотели, ресторанти, кафета и какво ли още не. И в допълнение всичко това е събрано в едно невероятно лайфстайл списание, което може да ви послужи като гид - "Bal Harbour Shops".
Сайтът на модният център в Бел Харбър, за който научихме от Luxist.com, няма нищо общо с онези вече остарели каталози на молове и търговски центрове. Той предлага съвети, профили на личности като Инес де ла Фресанж и последните модни произведения, облечени от известните и богатите местни фигури. Календарът със събития разкрива натоварен график с дизайнерски дефилета, срещи и приеми, както и специални фотосесии, които да представят новите тенденции през окото на професионалистите в търговския център "Bal Harbour Shops". Тук ще ви покажем видео за заснемането на фотосесия за последното издание на списанието.
Уорт Авеню в Палм Бийч преди известно време предприема подобна инициатива, с която собствениците на магазините представят луксозния начин на живот чрез пазаруването в такъв моден център. Днес изисканите модни дестинации са много повече от "място, от където купувате дрехи и други глезотии" - те са емблема, която изчерпва всичко отнасящо се до комплексния характер на днешната мода.
0 | 0 |