Отличната ученичка от "Хогуортс", както и тазгодишна отличничка по стил в реалния свят, определено си има нова запазена марка – Lancôme. Вълшебните пръчици на звездата вече могат да станат притежание на всяка жена, тъй като не са изработени от магически материали, а представляват червила и елегантни флакони с парфюм.
Парфюмът е Trèsor Midnight Rose. Lancôme избраха младата актриса за главна героиня в романтичния рекламен клип на новия аромат. От думите ѝ стана ясно, че тя не е просто хубаво личице, което представя парфюма, а е участвала дейно в разработването му. Козметичните гиганти очевидно са я харесали, защото Ема ще бъде "официален посланик" и на новите им червила. Ще бъдат пуснати на пазара чак през февруари, но вече се появиха рекламни скици.
Цветовете на червилата са специално подбрани - така, че да бъдат достойни за месеца на любовта. Серията неслучайно е кръстена "Rouge in Love". Палитрата е разделена на три групи, които да угаждат на трите важни момента от ежедневието на влюбената жена: Jolis Matins ("Прекрасно утро" - светли и естествени тонове със свеж блясък); Boudoir Time ("Време за будоар" - по-забавни и смели решения); Tonight is My Night ("Тази нощ е моята нощ" - вечерните цветове са истински силни и драматични, с вградени златисти перлени частици, които ще ни помогнат да се чувстваме още по-сигурни в любовта и червилото си).
Самата г-ца Уотсън вече е много далеч от образа на дългокосата малка Хърмаяни. В рекламите на Lancômе Ема е подстригана стилно и късо - носи шапка, която малко ни напомня за "Тя вече не ми трябва!" на Head & Shoulders, но въпреки това ни харесва как ѝ стои. Очакваме с нетърпение месеца на любовта и новите червила!
12 | 0 |