5 съвета за това как да бъдете страхотен шеф

Няколко много ценни съвета

5 съвета за това как да бъдете страхотен шеф

Ако направите едно бързо интернет проучване за шефовете, ще намерите заглавия от сорта на "Как да впечатлим шефа си?”, "Как да разберем какво мисли шефа?”  и т.н. Но какво се случва, ако вие сте шефът?  Ако сте на ръководна позиция, вероятно знаете, че изобщо не е толкова лесно, колкото изглежда. Трябва да бъдете много обективни, да се стараете да сте толерантни и в същото време във фирмата да не цари анархия.

Ще ви представим съветите на няколко човека с богат опит, които споделят тайната на страхотните шефове.

1.Назначавайте страхотни хора и след това им се доверявайте, когато вършат работата си

"Служителите работят най-добре, когато усещат, че им имате доверие и се чувстват уважавани и ценени. Бъдете винаги на разположение за техните въпроси и проблеми. Най-важното нещо е да има добра комуникация между вас и служителите ви.”

"Винаги се старая да наемам хора, на които мога да се доверя и на които мога да позволя да вземат решения, вместо мен.”

2.Не се страхувайте да признаете, когато сте направили грешка или не знаете отговора на даден въпрос.

"Всички се отнасят към шефовете с респект и уважение, но това не значи, че те са безгрешни. За да се изгради доверие помежду ви, не се притеснявайте да признавате грешките си. Вашият екип ще ви уважава повече, ако бъдете напълно честни и откровени.”

"Трябва да приемете, че ръководните позиции са свързани с много грешки. И за да станете страхотен шеф, трябва да преминете през всички предизвикателства. Грешките ви учат на много неща, а признаването им ви прави много по-силни.”

3.Научете се да вършите работата, която подчинените ви вършат

"Ще спечелите уважението на служителите, ако им докажете, че можете да вършите тяхната работа и че не ви притеснява да го правите. Това не означава всеки ден да вършите тяхната работа, просто им покажете, че не се страхуват "да си изцапате ръцете”

4.Oбратната връзка е от ключово значение

"Колкото и да е трудно, е по-добре да казвате на служителите къде бъркат, както и да приемате забележки от тяхна страна. Много е важно да обсъждате проблемите и критиките. Има разговори, които са трудни, но вашата позиция изисква да ги провеждате.”

5.Изслушвайте подчинените си и опитвайте да измисляте решение на всеки проблем

"Трябва да бъдете добър слушател. Това ще накара хората да ви се доверяват. Когато някой ви сподели проблема си, опитайте да намерите решение на всяка цена. Ако покажете заинтересованост, подчинените ви ще се чувстват уважавани от вас.” 

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



1
Не е посочен 04.12.2016|18:28
youtu.be/HLF-AvKgZ4Mар тук.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay