44% от потребителите планират да купят бюти продукт за Коледа

С недостига на чипове по цял свят, активацията за Черен петък с предварителна регистрация на шведския бранд FOREO, е може би единственият шанс да получите своя бюти коледен подарък навреме

44% от потребителите планират да купят бюти продукт за Коледа

Недостигът на чипове и несигурността на доставките се очаква да засегнат силно технологичната индустрия през идващия празничен сезон. Прогнозите са, че настоящата полупроводниковата криза ще продължи чак до четвъртото тримесечие на 2022 г., а 44% от потребителите по света ще купят разкрасителен продукт като коледен подарък. Отчитайки това, шансовете милиони клиенти по света да не получат на време поръчания от тях подарък, ако той е техника, се очертават изключително високи.

В отговор на тези прогнози шведският beauty-tech бранд FOREO пусна предварителната регистрация за Черен петък и това може би е най-сигурният ход за потребителите да си гарантират, че ще имат най-желаните технологични козметични продукти точно навреме за Коледа!

"По време на пандемията от коронавирус станахме свидетели на повишено потребителското внимание към уелнес и грижата за себе си – категории, традиционно доминирани от FOREO, което доведе до силно повишаване на търсенето на нашите продукти. Ние оперираме в сферата на иновациите и смарт технологиите и неизбежно сме засегнати от недостига на микрочипове. За нас беше предизвикателство да се справим с нарастващото търсене, но сега с наближаването на празничния сезон съществува реалната възможност FOREO да остане без чипове до празниците. И тъй като е изключено да разочароваме феновете, ние стартирахме предварителна регистрация за Черен петък като възможност за нашите лоялни потребители не само да си подсигурят желаните от тях устройства, но и да получат допълнителна отстъпка от 5%.

44% от потребителите планират да купят бюти продукт за Коледа

Горещо препоръчваме на всички бюти ентусиасти да се възползват от тази възможност, тъй като няма гаранция, че извън предварително регистрираните поръчки ще успеем да се справим с празничното свръхтърсене", каза Борис Трупчевич, главен изпълнителен директор на FOREO.  

Кризата с микрочипове, която застрашава да помрачи празничния сезон

Чиповете, известни още като полупроводници, разполагат с милиарди транзистори и изпълняват функцията на "мозък" в нашата електроника. По-рано тази година,  от IBM обявиха, че са разработили 2-нанометров чип с 50 милиарда транзистора, което го прави най-малкия и най-мощния за размерите си чип в света. И макар всеобща представа да е, че чипове се използват само в компютри, таблети и смартфони, в действителност те захранват по-голямата част от електроуредите като перални машини, хладилници и дори коли. Именно по тази причина, недостигът на тези жизнено необходими части оставя много бизнеси с недоразработени продукти и оказва огромен натиск върху световната икономика, тласкайки я към лимита ѝ. 

Дори преди началото на пандемията от коронавирус индустрията за производството на чипове изпитваше затруднения да се справи с растящото търсене след разпространението на 5G. Тъй като COVID-19 доведе до ускоряване на дигиталната трансформация, технологичната индустрия е под огромен натиск да се справи с трупащите се поръчки, броят на които не спира да се увеличава. Зависими от  доставчиците на чипове, които също не могат да се справят с поръчките, много предприятия са подложени на голямо изпитание. 

 

Но пандемията не е единственият фактор за нестабилността на веригите за доставки на полупроводници. По-рано тази година един от големите доставчици в Япония стана жертва на пожар, а междувременно голяма зимна буря затвори доставчика на Intel в Тексас. Друг ключов играч от Тайван пък прекъсна дейността си поради суша. Всички тези събития изправиха технологичната индустрия пред глобална криза с доставките.

44% от потребителите планират да купят бюти продукт за Коледа

И още предизвикателства

Други препятствия, пред които е изправена индустрията, са недостигът на работна ръка и високите дистрибуционни цени. Проучване показва, че 80% от производителите на чипове изпитват трудност да намират квалифицирани служители, както и че стойността на доставките никога не е била толкова висока. Разходите за превозване на 40-футов контейнер от Азия до Европа са се увеличили десет пъти, от 2000 долара през 2020 г. до 20 000 долара през август 2021 г., достигайки исторически връх. През 1990 г. цели 37% от фабриките за чипове са били разположени в САЩ, докато днес този брой е намалял до едва 12%, което прави азиатските страни абсолютни лидери в производството на полупроводници. Отчитайки стратегическото значение на полупроводниците за икономиката и националната сигурност, САЩ приеха "The CHIPS for America Act” в Сената, очаквайки последващи действия от Камарата на представителите. Законът ще осигури финансиране за индустрията с чипове на стойност 52 милиарда долара в продължение на пет години.

"Това е преломен момент, както за технологичната индустрия, така и за козметичната. Докато светът преминава през ускорена дигитална трансформация, микрочиповете се превръщат в петрола на 21 век. Ние от FOREO правим всичко по силите си, за да подсигурим всички необходими компоненти за нашите модерни и високотехнологични продукти, но с очакваното повишено търсене през празничния сезон, съдбата на Коледа остава неясна за десетки потребители и производители", заключва Тръпчевич.

Вземайки предвид кризата с чиповете, както и прогнозата, че 44% от потребителите ще заложат на бюти продукт за коледен подарък, активацията с предварителната регистрация на FOREO за този Черен петък е най-добрият вариант за технологичен козметичен подарък, доставен точно навреме за Коледа!

За FOREO

Шведският козметичен и технологичен бранд FOREO предлага нови стандарти за красота и грижа: от серията LUNA – устройства за почистване на лице, награждавани десетки пъти, през продуктовата линия UFO, която въведе изцяло нов начин за нанасяне на продукти за лице, до ISSA, която стои зад преоткриването на четката за зъби. Подходът е дързък – марката не просто подобрява съществуващите дизайни – FOREO Швеция ги разрушава и ги рестартира из основи, като гарантира, че най-добрите продукти не са привилегия само за хората с високи финансови стандарти. FOREO насърчава увереността – когато се чувстваш добре, изглеждаш добре, и мисията е изпълнена! Дебютът на FOREO на пазара е през 2012 г. и в момента брандът присъства в 77 страни в света, като продължава да се разраства.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

Последвайте Jenite.bg в Instagram!

 

0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay