Името Dior е не просто синоним на изящество, класа, лукс и съвършенство. То е еквивалент на страхотно качество и неповторими идеи. Решения, които почти 66 години са сред "победителите" в динамичния свят на модата.
Един от иконичните аромати на Dior - J’adore - се ражда дълго време след откриването на бранда. Годината е 1999, десетилетия след друг легендарен аромат на същата марка. Това е Miss Dior, който датира от далечната 1967.
J’adore бързо се превръща в любим парфюм на дамите от цял свят. Днес е име, което всички познават.
От известно време рекламно лице на аромата е Чарлийз Терон. Актрисата отново е част от рекламата, но този път не показва себе си, а гласа си. Видеото е въздействащо и красиво. Демонстрира неразривната връзка между човека, природата и по някакъв странен начин - модната къща.
Припомняме ви и миналогодишната реклама, която бе заснета в огледалната зала на Версайския дворец. Там, освен Чарлийз, място намират и иконичните актриси Мерилин Монро, Грейс Кели и Марлене Дитрих.
4 | 0 |