Испанската компания "Tous”, посветена на бижутата, аксесоарите и козметиката, които красят жените по света и носят огромна история със себе си, реши да заложи на рекламно лице от латино-американски произход.
През март Роса и Салвадор Тоус, собственици на "Tous”, обявиха официално, че Дженифър Лопес ще бъде рекламното лице на пролетната им колекция. Желанието им беше да продължат еволюцията на марката в световен мащаб. В лицето на Джей Ло те намериха "красива жена, талантлива актриса, певица и танцьорка, която цени семейството" и олицетворява амбициите и ценностите на семейния бизнес.
Екзотичната красота на латино дивата е в абсолютен синхрон с новата ориенталска колекция. Фотографката е Елън фон Унверт, мястото е Холивуд, а Дженифър изглежда зашеметяващо в ролята си на гейша и конкурира бижутата по блясък. Във видеото, което ще видите долу, 42-годишната майка споделя, че любимото ѝ бижу от колекцията е малкa диамантена висулка мече (емблемата и лого на компанията) и леко свенливо заявява, че обича диаманти.
Насладете се на "Tous Oriental” и фотогеничната Джей Ло и чрез снимките, които сме подбрали в галерията.
1 | 0 |