Определено от модната къща Chanel знаят как да впечатляват и как да останат на върха. Новата им колекция за пролет/лято 2012 година - Chanel Boy Bag - няма как да остане незабелязана, тъй като носи емблематичния стил на Карл Лагерфелд, а рекламното лице е пънк кралицата Алис Делал.
Силният контраст между ултрамодерния външен вид на 24-годишната манекенка, която впрочем е и траш метъл барабанист, и луксозните аксесоари на модната къща, просто гарантират успеха на тази колекция. Снимките от фотосесията също са интересна смесица от женственост и провокативност - разкъсани мрежести чорапи, панделки, бижутата са на показ, а косата е на меки вълни.
Обстановката на рекламните фотоси е във френски стил, като са използвани барокови скринове и винтидж дивани, които осигуряват уникална атмосфера.
Лагерфелд успя да изненада всички с избора си на Алис Делал за рекламно лице, което да промотира колекцията. Дизайнерът смята, че модният свят най-после е готов за революция. Говорителят на модната къща, от своя страна, също коментира избора на модела:
"Алис Делал представлява идеалното въплъщение на всичко, което е уникално за новата колекцията от чанти, като с това целим да избягаме от конформистките разбирания за женственост".
Пролетно-лятната колекция е вдъхновена от идеалните геометрични фигури, които често се наблюдават в мъжките колекции. Правоъгълни форми, масивни закопчалки, вериги, смесица на кожа и метал, пастелни цветове - определено тези чанти носят непоправимия стил на Chanel.
3 | 0 |