Той е жива легенда в света на модата, абсолютно безпогрешен във всичко, с което се захване – от висша мода до дизайн на бутилки. През 2004 г. Карл Лагерфелд направи колаборация с най-продавания бранд от т.нар low-priced линии - H&M, а днес експериментите му с най-различни марки и компании продължават с пълна сила.
"Не използвайте определението low-priced брандове. Дизайнът е дизайн, висок или нисък клас – винаги трябва да бъде добър", казва пред Vogue модният кардинал по повод последния му проект, в който той сътвори четиридесет и пет модела за най-голямата американска веригата молове – Macy's. Колекцията включва черни и флорални рокли с високи бели яки, изчистени сетове от две части, отново с акцент върху яката. Любимото му черно е навсякъде, допълнено от нежни бяло, пепел от рози, графитено сиво и цикламено.
Колекцията, която носи неговия типичен стил и излъчване – бунтарско, дръзко, рок ен рол – ще бъде достъпна в магазините на Macy's и онлайн от 31 август. Самият Лагерфелд я описва като "препратка към роклите, които направих за Chloe и момичешки, по-романтичен поглед към седемдесетте." Цените ще са между 50 и 170 долара.
За Коледа дизайнерът ще допълни колекцията за Macy's с още четири уникални модела.
0 | 0 |