Карл Лагерфелд, познат още като "Най-усърдно работещият мъж в модната индустрия", някак е успял да намери времето да пренесе дизайнерските си таланти на друго ниво, като този път е пуснал талантливите си ръце в действие, за да създаде втора колекция от лимитирано издание на бутилки на Coca Cola Light.
До преди това, дизайн са правили Матю Уилиамсън, Джанфранко Фере, Мами и Роберто Кавали, благодарение на което от 2003 година насам, Diet Coke и Coca-Cola се превърнаха в нещо много повече от напитка – в белег на съвременна мода, с колекционерска стойност.
Не е изненадващо, че точно Лагерфелд бе поканен да направи втора колекция, този път декорирайки бяло-розовите бутилки със звездички, райета и точки, точно до неговия емблематичен и лесно-разпознаваем силует с дълга опашка.
Бутилките няма да се появят на рафтовете преди лятото на тази година, но се подгответе навреме, за да успеете да се доберете до тях, преди колекционерите да го направят.
0 | 0 |