5 трика, свързани с менютата, които ресторантите използват

5 трика, свързани с менютата, които ресторантите използват

Всяка сфера има свои неизказани правила и ресторантьорството не прави изключение. Всеки път, когато поръчваме храна, трябва да използваме меню, така че това се превръща в мощен инструмент, който влияе и насочва нашия избор. И макар че наистина искаме само да хапнем, понякога си поръчваме много повече неща. 

Ще ви разкрием някои от тайните, които ресторантите използват, за да повлияят на нашите решения:

1. Тежестта на менюто влияе върху нашето възприятие

Изследванията казват, че вашето впечатление за храната започва в момента, в който хванете менюто в ръцете си. По-тежките менюта оставят по-добро впечатление, което ни кара да вярваме, че обслужването в ресторанта ще бъде на най-високо ниво. Докато леките менюта карат хората да се чудят дали това място е небрежно и "икономично". Така че следващия път, когато държите кожено меню с добра хартия, не се заблуждавайте, това няма нищо общо с качеството на храната или услугата.

5 трика, свързани с менютата, които ресторантите използват

2. Някои имена на ястия могат да ви накарат да огладнеете

Името може да направи определено ястие до 23% по-популярно. Изследванията показват, че вълнуващите имена са увеличили броя на хората, които са избрали определена храна. Друг начин, по който ресторантите използват имената, за да ви накарат да изберете определена храна, е като им дават носталгични етикети като "ръчно изработени" или "Бабини домашно печени...", което ви дава положителни емоции.

3. Шрифтът влияе върху начина, по който възприемаме храната

В зависимост от използвания шрифт, менюто може да предава различни съобщения. По-интересните шрифтове се свързват с изисканост и луксозност, докато по-простите шрифтове напомнят повече за закусвалня. 

5 трика, свързани с менютата, които ресторантите използват

4. Цветовете в менюто също изпращат сигнали

Цветовете, които виждате в менюто, също оказват огромно влияние. Ако едно кафене иска да се почувствате, сякаш можете да изядете кон, ще ви предложат оранжево меню. Но местата, които искат да подчертаят свежестта на храната си, ще дадат на посетителите си зелено меню. Интересното е, че специалистите казват, че хората, които поръчват от меню, в което има твърде много черно, вероятно ще бъдат по-скептични към заведението и ще имат по-малко доверие в това, което поръчват.

5. Няколко снимки ще ви накарат да купите повече

Въпреки че визуалните елементи са важни, специалистите казват, че твърде много снимки могат да ни накарат да повярваме, че ресторантът е заведение от нисък клас. Разходите ни се увеличават с 30%, когато виждаме само една снимка на страница. Често скъпите ресторанти предпочитат да оставят качеството на храната на въображението на посетителя.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

Последвайте Jenite.bg в Instagram!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay