Интернет прави живота на майките по-удобен, помагайки им да се справят с изискванията на работното място, грижата за семейството и ежедневния им живот. Това показва проучване на Microsoft Advertising за поведението на майки в глобалната мрежа, цитирано от Thinkdigital.
От пазаруването онлайн до организирането на финансите и предоставяне на съвети за младите майки, интернет помага с практическа информация и емоционална подкрепа във всеки един ден от живота на жените с деца. Изследването показва, че рекламодателите имат множество възможности да достигнат до аудиторията на майките.
94% от жените с деца ползват имейл всеки ден, за да поддържат връзка с приятели, като това е предпочитаният начин за контакт пред писането на sms-и и телефонните обаждания. 44% от майките ползват инстантни месинджъри (като Windows Live Messenger). Този начин на комуникация е по-популярен сред работещите дами.
Онлайн забавленията също са основен канал за достигане на майките в уеб пространството: 63% от тях гледат онлайн видео и 53% играят онлайн игри.
Мрежата има водеща роля, когато става дума за пазаруване. 62% от онлайн майките редовно купуват стоки за домакинството, а 48% от тях проверяват и сравняват цените преди да направят покупка.
0 | 0 |