Mодните компании по света са известни с това, че доста по-често, отколкото ни се иска, коригират снимките на своите модели чрез различни компютърни програми. Една от тях обаче през 2014 година предприе спиране на употребата на всякакви обработени фотосесии и започна да залага на естествени и некоригирани снимки.
Това е марката за бельо Aerie, която спечели уважението на жените по цял свят с тази своя практика. Тя е част от American Eagle Outfitters и след като престава да използва преработени снимки за рекламните си кампании, продажбите се увеличават с цели 26%.
Прогнозите са, че марката ще се превърне в достоен конкурент на Victoria’s Secret, макар очакваните печалби през следващите години да са в пъти по-малки от тези на най-голямата модна компания за бельо.
А освен че вече не използва Photoshop за "изпипване” на снимките, Aerie залага и на по-закръглени модели за фотосесиите. Марката показва красотата на жената, която в никакъв случай не е ограничена в затворническите мерки 90-60-90. Plus-size моделите доказват, че модата на слабите тела започва все повече да бъде измествана, като до нея достойно се нарежда тенденцията тялото на жената да бъде по-пищно, но все пак стегнато и здраво.
Чрез хаштага #AerieREAL компанията отбелязва различните страни на женската красота. В Instagram има много снимки на моделите на марката, които показват, че телата, които рекламират бельо, не е задължително да бъдат кльощави.
"Целта на AerieREAL е да докаже, че няма нужда красотата да бъде обработвана, а на жените с различни рамери и форма на тялото трябва да бъде шанс да открият стила, който им пасва идеално”, заяви президентът на компанията Дженифър Фойл през 2014 година.
A чрез кампанията Strong, Beautiful, Me Aerie, в тандем с Националната американска асоциация за хранителни разстройства NEDA, се бори и за повишаване на информираността относно хранителните разстройства.
Разгледайте още от апетитните снимки на моделите на Aerie.
Ако тази статия ви е харесала, станете част от страницата на Jenite.bg във Facebook!
7 | 0 |