Всяко нещо изисква своите грижи, а желанието на здравата кожа е да бъде хидратирана. За да се случи това, тя се нуждае от подходящи за типа ѝ кремове, лосиони и маски за лице, които съдържат нужните витамини и минерали. Отдавна се усъвършенствахме в прилагането на този козметичен урок, но останахме изумени, когато разбрахме наистина колко много дами обръщат внимание на кожата си.
Оказва се, че производителите на продукти с грижа за кожата, печелят повече от 7 милиарда долара, и то само от дамите в Америка. Козметичната индустрия много добре знае колко суетен е нежният пол, а японската компания Clé de Peau Beauté изглежда иска да провери докъде ще стигнат жените в стремежа си да бъдат красиви.
За да отпразнува 30 години в бизнеса, компанията пуска на пазара най-скъпият овлажнител за лице, създаван някога. Налични са само три кутийки, пълни с по 50 грама от чудния хидратант, всяка от която струва точно 13 хиляди долара.
Излиза, че един грам от магическия продукт е пет пъти по-скъп от грам чисто злато. А какви са вълшебните сили на хидратанта? Изглажда бръчките със специална технология, която намалява процеса на стареене на кожата.
Всяка една от опаковките е изработена прецизно от платина и 30 кристала, а според говорителят на лейбъла Мегуми Кинукава предстои и грандиозна рекламна кампания, която да привлече вниманието към продукта.
За рекламно лице е избрана ослепителната Аманда Сейфрид, която има отговорната задача да промотира ултра скъпия продукт със своята сияйна кожа.
4 | 0 |