Малки съвети, за да се чувствате добре на работа

Ето ги и тях

Малки съвети, за да се чувствате добре на работа

Всеки един човек, дори и много да обича работата си и тя да му приляга, изпитва моменти, в които му е много трудно да се надигне от леглото сутринта и да отиде на работа. Просто е непосилно! А и има ужасни дни, които са толкова натоварващи или пък ужасно скучни. И двете опции не са за предпочитане. Но как да намерим баланс и да се чувстваме добре на работа? Това е нужно, защото прекарваме много време в офиса и трябва да сме балансирани и да вършим работата си. Ще ви дадем няколко малки съвета, с които ще се почувствате много по-добре.

 

Облечете се с дрехи, в които се чувствате добре

Може да си мислите, че това няма значение, но не е така. Ако облечете дрехи, в които се чувствате привлекателни, ще имате самочувствие през целия ден. Не се притеснявайте да сложите и по-цветни дрехи. Така настроението ви и на другите около вас ще се приповдигне. Не обличайте дрехи, които са ви прекалено тесни и не смеете да мръднете с тях.

 

Намерете песен, която ви мотивира

Сутринта, още докато отивате на работа, си пуснете зареждаща ви музика, която ще ви мотивира през целия ден и ще ви даде сили да влезете в офиса с усмивка. А за през деня си подгответе плейлиста с още музика!

 

Правете си малки почивки

Стоенето 4 часа пред компютъра без никакво ставане не е добра идея. Правете си леки паузи от време на време, в които говорите с колегите, взимате чист въздух, неща, които ще ви ободрят и ще ви направят по-продуктивни.

 

Обядвайте с колегите си

Яденето пред компютъра всеки ден не е нещо, което трябва да ви става навик. Добре е на обяд да излизате, да създавате контакти и да общувате с колегите си.

 

Подредете бюрото си по приятен за вас начин

Бюрото ви е вашият втори дом, тъй като на него прекарвате по 8 часа всеки ден. Ето защо е добре да го украсите по начин, по който ще ви е приятно да  сте на него. Можете да сложите цветя, всякакви декорации и ваши лични вещи и сувенири със сантиментална стойност.

 

Научете се как да разпределяте работата си вкъши и на работа

Не се колебайте да помолите съпруга си да напазарува, ако това ще отнеме много време за вас или да помолите колега да ви помогне за важна задача, с която не сте сигурни дали ще се справите сами.

 

Не пренасяйте работата си вкъщи

Веднъж, щом се върнете вкъщи, забравете за работа. Каквото сте свършили, свършили!

 

Бъдете позитивни

Да, бъдете позитивни на работа към всичко и всички. Така ще създадете една приятна и по-лека за работа атмосфера.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

1 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay