Луксозният начин на живот е ежедневие за едни и неосъществим блян за други. Понякога т.нар. "лайфстайл" е своеобразната визитка на определени хора пред света. Те заявяват позициите си, демонстрирайки висок стандарт. Дрехите им са маркови, колите - последен модел, химикалките - златни. Акцентът е в детайла.
"Поколението на богаташите" обаче постепенно бива измествано от нова генерация интелигентни млади хора. Тези, които уж до вчера бяха в гимназията, а днес завършват висшето си образование.
Според доклад на Unity Marketing, луксозните марки трябва да се пазят именно от новото поколение, защото то е скептично настроено към прекалено скъпите придобивки.
От Inc.com научаваме, че голяма част от младите хора смятат скъпите стоки за надценени и не са на мнение, че си заслужават високите цени. Надеждните клиенти, които днес имат тези брандове, след по-малко от 10 години ще бъдат изместени от следващото поколение. Което не е на мнение, че един шал трябва да струва хиляди долари.
Младите висшисти още нямат влияние на пазара, но според прогнозите, до 2020 година те ще бъдат новите богати хора. А скъпите марки трябва още от сега да се адаптират, за да отговарят на новите изисквания.
Според доклада, брандовете трябва да се насочат към иновации, нови продукти и много сериозни маркетингови стратегии, за да успеят да привлекат интереса на бъдещите с клиенти.
Факт е, че много днешните млади хора са негативно настроени към голяма част от заобикалящия ги свят. "Хипстъри", "Инди", понякога най-обикновени "хейтъри". Но за да им бъде спечелено вниманието им, отсрещната страна определено трябва да се постарае. Защото, както гласи народната мъдрост, "който плаща, той поръчва музиката".
9 | 1 |