Gucci е една от най-известните и доказали се марки в световния моден бранш, а това го знае почти всяко хлапе, особено ако родителите му са го кръстили на въпросния бранд. Но това е една друга, малко позабравена тема от забавните родни истории. Италианският гигант не може да си позволи да срине реномето си, затова всичко, което създава, е внимателно премислено от огромен брой експерти.
Доказателство е предстоящата рекламна кампания на пролетната серия слънчеви очила на марката. Първите фотографии, които бързо се завъртяха в интернет пространството, са минималистични, изчистени и, типично по италиански, стилни. Те са дело на фотографа David Vasiljevic, а главните герои са моделите Julia Frauche и Luca S.
Снимките са интересно съчетание между черно-бели образи и червено-зелени елементи, типични за логото на Gucci. Слънчевите очила, които виждаме, са големи, но моделите са изчистени и в тях отново се прокрадват нюансите на бранда.
Julia и Luca са голи, сякаш с разрошени от вятъра коси. На две от снимките се виждат аксесоари, но на другите две моделите са само по очила.
Вижте фотографиите в нашата галерия, а ние вече нямаме търпение да разгледаме цялата колекция.
9 | 0 |