Днес едно от най-популярните списания на българския пазар - BRAVO отбелязва своя десети рожден ден. Празникът ще бъде отбелязан с юбилеен брой, чиято цена ще бъде също толкова специална - 2,90 вместо 3,90 лв.
По случай своята годишнина списанието даде възможност на читателите си сами да изберат кои 22 плаката да бъдат публикувани в този брой. В него може да откриете още много награди, талони с отстъпка, както и страхотен подарък - класьор с най-актуалните БГ звезди. Сред тях са Рафи, Ангел и Моисей, Декстър, Жана Бергендорф, Pavell & Venci Venc'...
Юбилейният брой дава възможност за едно вълнуващо пътешествие през годините, което ще ви припомни най-емблематичните събития от изминалото десетилетие. От ексклузивните интервюта с R5 и 5SOS ще научите най-съкровените тайни на хитовите банди, ще разберете какво не трябва да липсва в гардероба ви през есента и кои са най-новите премиери на малкия и големия екран.
А ето и малка част от историята на любимото звездно списание...
BRAVO България е част от семейството на BRAVO Германия - най-голямото тийн списание в Европа. Първият му брой излиза на 2 септември 2004 г. С атрактивното си съдържание и близък до тийнейджърите език никак не е чудно, че то бързо успява да завоюва лидерски позиции както сред читателите, така и сред родните звезди.
Изданието и до днес следва концепцията на немския първообраз, като на страниците му се застъпват четири основни теми - музика, кино, любов и живот. Списанието съчетава по уникален начин новини от света на шоубизнеса с ексклузивни фотосесии, интервюта и професионални съвети от любимеца на тийновете, сексолога д-р Михаил Околийски.
За своите читатели изданието отдавна се е превърнало в израз на принадлежност към определена култура, общност и интереси, които с удоволствие демонстрират сред приятели. Запазена марка са плакатите с нашумели тийн идоли от родната и световна сцена.
Основната целева група на BRAVO е 13-18 години, преобладава аудиторията на момичетата. Феновете на списанието са верни, любопитни, емоционални и ентусиазирани, в крак с новото време. Имат изградено отношение към определени марки и тенденции и са на "ти” с новите технологии.
Успехът на BRAVO е несъмнен - доказва го броят на почитателите във Facebook страницата на изданието, които вече надхвърлят 180 хиляди. Всеки ден фен страницата на BRAVO публикува новостите от света на музиката и шоубизнеса и поддържа активна комуникация с читателите.
Лидерските позиции на БРАВО се дължат не само на оригиналното съдържание, но и на активната му позиция, заявена чрез социални инициативи и кампании като "Не затваряй очи!", "Доведи Революция Z в своето училище”, както и на партньорства с предавания като "X Factor" и "Гласът на България". Това лято за втора поредна година списанието осъществи и инициативата си BRAVO ПРЕПОРЪЧВА. Идеята й е да популяризира успешни заглавия от художествената литература за тийнейджъри. Книгите, обозначени със стикер с логото на инициативата, се предлагат във вестникарската мрежа заедно с BRAVO.
6 | 0 |