Връзката на Бионсе с L’Oreal е толкова дълга и неразрушима, че дори Джей-Зи не може да се съревновава с нея. Певицата работи с козметичния гигант от 18-годишна възраст, а с всяка изминала кампания сякаш изглежда все по-страхотно.
Последната реклама с участието на Би е посветена на новото дълготрайно червило на френския бранд. В 30 секунди изпълнителката демонстрира неговата 24-часова издръжливост, показвайки, че може да хапва ягодка и да раздава безброй целувки, без това да развали грима на устните ѝ.
Козметичната реклама съвсем не е единствената инициатива с участието на Бионсе. 31-годишната звезда е главно действащо лице и в последните кампании на безалкохолната напитка Pepsi и модния лейбъл H&M.
Aко искате да научавате още любопитни новини от света на знаменитостите и козметиката, присъединете се към Jenite.bg във фейсбук!
3 | 0 |