Благотворителността не е самоцел в нашето ежедневие, а необходимост, с която се измерва колко сме напреднали в колективното си развитие като общество. Да помагаш на нямащите, безпомощните и хората в безизходица да постигнат нещо, е задължение на всички нас.
Обществото е в дълг към всяко изоставено дете в България. Отговорни сме да им осигурим всичко онова, от което са лишени, а именно - семейство, любов и ласка. Предполагам, че мнозина ще възкликнат, че нищо не зависи от нас, защото отново някой или нещо друго извън нашата лична воля е по-силно, поради което: "Нищо не става в нашата държава както трябва, нужни са връзки”. Или отново някой ще възкликне: "Благотворителност – явно имат някакъв интерес, за да го правят”.
Дори анкетата, в която мнозина от вас се включиха показва, че българинът не храни доверие към организирани благотворителни кампании при закупуване на съответни продукти!
Цели 62.1% от анкетираните са заявили, че не вярват и не купуват подобни продукти!
Само 21.8% вярват и целенасочено си купуват продуктите, за да подпомогнат каузата и 16.1% вярват, но не се сещат да си купуват продуктите.
Статистиката само доказва, че мнозина от вас може би не са виждали достатъчно добри примери, за да се чувстват сигурни, че усилията сторени в подобни кампании водят до положителни крайни резултати!
Както знаем обаче, всяко правило си има своите изключения и колкото повече това правило се нарушава от успешни примери, толкова по-бързо ще се възстанови равновесието в обществото и отново ще се спечели вашето доверие. Доверието на потребителите!
Нашата "Приказка без край” е към своя успешен финал. Добрият пример на фирма Градус, фондация "За Нашите Деца” и Столична Община с благотворителната кампания "Бъди Герой!”е доказателство, че въпреки трудностите и обстоятелствата, благородните мечти се сбъдват, а в случая - само в рамките на 1 година.
Детска къща е постигната цел и съвсем скоро най-малките деца на България в неравностойно положение ще бъдат настанени в уютен дом, заобиколени от грижите на семейство, приятели и съмишленици, които ще им осигурят по-добър старт в живота.
Независимо дали сте били Герой в тази кампания или не – обещанието, което фирма Градус е поела към своите потребители и бизнес партньори е изпълнено.
Къщата е налице!
Едно добро дело е извършено с много общи усилия:
"Каквото сме направили само за себе си в живота ни, умира с нас. Каквото сме направили за другите и за света, остава завинаги." Албърт Пайк
При първата копка миналата година на Игнажден (дни преди Коледа), фирма Градус и фондация "За Нашите Деца” си пожелаха след една година да има готова къща, децата да са в нея и те да ги посетят на тази първа за тях Коледа в новия им дом.
На път е тази мечта да се превърне в реалност – какъв по-хубав край на една приказка?!
6 | 0 |