Мозая Бриджес, наричан от приятелите си Мо, е едва на 11 години. С оглед на този факт човек неби предположил, че момчето всъщност е успешен бизнесмен.
Тичащ наляво-надясно, младият жител на Мемфис, Тенеси, си има нещо, което ясно го отличава от неговите връстници. Уникални папийонки.
Още когато е на девет години (през 2011 г.) Мо започва да разпитва баба си как да направи своя папийонка, съобщава списание Forbes.
Като истински предприемач, той вижда ниша в пазара и не се двоуми да запълни празнината:
"Наистина държах да се обличам добре, а не можех да намеря папийонка, която ми харесва", разказва той. "И затова баба ми, прекрасната ми баба, гладачка от 80 години, ми помогна да започна бизнес".
Бабата на Мо веднага го е подкрепила: "Не е нужно да чакаш, докато пораснеш повече", казала възрастната жена "Ако имаш мечта и си мотивиран, просто действай!"
Мозая избира сам платовете за своите папийонки и е доста стриктен в критериите си. Взискателен към всяка подробност, той създава модели от стандартни на точки до раирани и многоцветни, дори и с емблемите на спортни отбори. До този момент момчето е спечелило около 30 хил. долара, продавайки онлайн своите продукти през личния си уебсайт.
Но Бриджес не се ограничава в интернет пространството. Според неговата страница, редица бутици в шест щата са завили интерес. Наскоро пък му бе отделено специално внимание и в списание "О!", собственост на Опра Уинфри.
Бриджес не задържа цялата печалба за себе си. Той създава и специален модел Go Mo! папийонка, приходите от която отиват изцяло за благотворителност.
"100% от парите се отделят за деца, които искат да отидат на летни лагери, но нямат средствата. Вярвам, че е хубаво да се помага на общността и това и правя", смята момчето.
Запитан за бъдещите си планове, Мо коментира пред Forbes, че би искал да разшири асортимента си от продукти. Някои от идеите му включват създаването на вратовръзки, кърпички за сака, както и други мъжки аксексоари.
"Искам и да създам компания за блейзъри и панталони за деца, които обичат да се обличат добре, точно като мен", споделя плановете си Бриджес.
Възможностите, които предоставя интернет, позволяват на множество млади предприемачи да се развиват. Без да бъдат забавени от високите наеми на физически магазини, дизайнерите лесно могат да управляват бизнеса си от дома.
Никой не може да каже със сигурност дали Мо ще успее да осъществи мечтата си. Но едно е сигурно – той определено е на прав път.
Още от Econ.bg, деловият портал:
Как един милиардер стана просто милионер
2 | 0 |