На моменти си мислим, че почти всичко в модата е вече видяно. Нестандартни хрумвания, екстравагантни тоалети, нелепи съчетания... За всяка една идея се е намерил минимум един дизайнер, който да я осъществи.
И ако всичко вече е направено, то как една модна кампания може да бъде забелязана? Според нас, отговорът се крие в креативността на рекламата.
Като пример ще посочим есенно-зимната колекция на Roberto Cavalli.
Красиви снимки, заснети сред природата. Задължителните за Cavalli животински принтове и малко повече блясък.
Това, което отличава кампанията, е моделът Дария Вербови. Умножена по две.
Зад идеята стоят модните фотографи Inez & Vinoodh. Те са решили да приложат ефекта на огледалното отражение и да създадат копие на модела. С помощта на компютърни програми снимките са така обработени, че сякаш наистина позират две различни дами.
Можете да видите кадрите в нашата галерия. Харесва ли ви хрумването на фотографите?
2 | 0 |