В гората на Tommy Hilfiger

Брандът не изневерява на типичният си американски стил

Гледаме новата кампания на Tommy Hilfiger и си мислим: колко американско!

Запазена марка на лейбъла е да представя дрехи, които са като извадени от типичен задокеански филм. Всичко във фотосесията крещи "Viva América"! Дори и кучетата, макар и с модифициран лай на английски.

Моделите в есенно-зимната кампания сякаш са предназначени за безкрайни походи. И някак не на място е включването на стилни чанти към дългите ботуши за разходка и карираните ризи.

Вторият поглед на снимките обаче говори друго. Всъщност сякаш повечето героини са облечени в стилни тоалети, но поставени на необичаен фон. Вталено дълго палто или костюм, но насред гората.

Повечето кадри са като извадени от семеен албум. Американци, решили да прекарат един ден в гората. Дамите си правят пикник, а мъжете ловуват. Накрая всички се събират, но не край огъня, а около големия автомобил.

Крейг МакДийн и Карл Темпер са имената на виновниците за фотосесията, която можете да видите в нашата галерия. Оръжието на първия е неговият фотоапарат, вторият пък е стратег. Или казано на моден език - стилист на кампанията.

1 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



3
Не е посочен 24.07.2012|19:04
Tommy Hilfiger са сериозен бранд и разбира се таргет аудиторията им са американците, но това не значи не продават успешно моделите и в другите страни.
2
Не е посочен 24.07.2012|19:02
Вярно че фотосесията е в американски стил, но аз виждам че погледът е малко носталгично обърнат към минали времена. Доминира кафявият цвят и тези ботуши са малко ренесансови
1
Не е посочен 20.07.2012|13:05
страхотно попадение е новата им колекция!както дамските,така и мъжките дрехи са много стилни и изчистени и ще стоят невероятно в най-различни съчетания!
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay