Vogue нарича Амбър Валета една от "модерните музи", а ние вярваме изцяло на преценката му. Вярно, че от списанието са използвали това определение през далечната 1999 година, но според нас, с днешна дата то просто е отлежало. И се е превърнало в още по-качествена характеристика.
Легендарният модел, роден преди 38 години, изобщо не желае да се отказва от модата.
Новото предизвикателство, пред което красавицата се изправя, се казва Emilio Pucci. Русокоската е рекламно лице на бранда, а ние се докопахме до първите снимки от кампанията.
Заснети са от стожерите в модната фотография Mert & Marcus. А ключовата дума е "неон".
Открихме обаче интересна прилика между настоящите фотографии и още едни, снимани от същото фотографско дуо. Юнският брой на Vogue бе посветен на Кейт Мос и кадрите, които виждаме сега, поразително напомнят на онези, които видяхме преди няколко месеца.
Можете да направите сравнение тук.
Относно самата кампания на Pucci, Амбър е представена по три начина: с черна прилепнала рокля, шита специално за нея; костюм, чиито принтове са характерни за модния бранд и още една рокля, от която обаче не виждаме почти нищо. Може би защото целта е акцентът да падне върху стилната малка черна чанта, в която се влюбихме от пръв поглед.
От това, което виждаме на снимките, можем да заключим, че модата, представена от Emilio Pucci и Амбър Валета, е едновременно женствена и дръзка. Харесахме нежните материи и деликатно разголеното тяло. Харесахме и идеята на кампанията.
Вие също можете да разгледате неоновите модни кадри в нашата галерия.
1 | 0 |