Лейди Гага каза „не“ на Фейсбук и Туитър

Знаменитости се отказват от социалните мрежи

Лейди Гага, Джъстин Тимбърлейк и други знаменитости се включиха в кампанията "Жертване на дигиталния живот" в полза на благотворителната фондация на Алиша Кийс "Да запазим живота на дете", съобщи Асошиейтед прес.

 

За целта звездите ще се изключат от социалните мрежи като Фейсбук и Туитър за Световния ден за борба със СПИН – 1 декември. Те ще се включат отново, когато бъдат набрани 1 милион щатски долара.

 

В кампанията участват също Дженифър Хъдсън, Райън Сийкрест, Ким и Клои Кардашиан, Елайджа Ууд, Серина Уилямс, както и съпругът на Алиша Кийс Суиз Бийтз.

 

Звездите заснеха специални видеоклипове за последните си туитове и ще се появят в реклами, показващи ги да лежат в ковчези. Те символизират това, което кампанията нарича дигиталната им смърт.

 

"Толкова е важно да Ви шокираме така, че да Ви събудим - каза Кийс. - Не е вярно, че хората не се интересуват или че не искат да направят нещо. Всъщност те не са мислили за това".

 

Кампанията представя болестта в перспектива.

 

"Това е пряк и емоционален, както и малко саркастичен начин, да накараме хората да обърнат внимание", добави Кийс.

 

Фондацията на Алиша Кийс започна работа през 2003 г. Тя подкрепя семейства, засегнати от ХИВ и СПИН в Африка и Индия.

 

През юли Лейди Гага стана първият жив човек, който има повече от 10 млн. почитатели в социалната мрежа. Певицата дори задмина президента на САЩ Барак Обама по популярност.

0 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay