Как да спасите съня си, ако работите от спалнята си

Работите от вашата спалня? Ето три съвета, за да сте сигурни, че ще спасите съня си, ако работите от спалнята си.

Как да спасите съня си, ако работите от спалнята си
Pexels

Вземете прахосмукачката. Разхвърляната, затрупана спалня може да ви засегне повече, отколкото си мислите, особено що се отнася до добрия сън. Разхвърляната спалня може да доведе до лош сън и повишена тревожност. Прибирането у дома след дълъг ден и намирането на бъркотия вкъщи е достатъчно стресиращо, но да живееш в безпорядък по цял ден по време на и без това стресиращо време наистина не оказва никаква полза на вас или на стреса ви.

Ако спалнята ви е претъпкана с боклуци, подредете я или я реорганизирайте. Сортирайте прането, изчистете купчините книги и скрийте играчките на децата. Спалнята е проектирана като място за почивка и релакс. Докато спите със затворени очи и следователно не виждате бъркотията, когато спите, това е последното нещо, което виждате преди да заспите.

Оставете електронните устройства на страна. Колкото и да ви харесва да преглеждате новините в мрежата преди сън, помислете дали си струва да изпитате последиците, които телефонът ви може да има върху съня ви. Синята светлина, излъчваща се от устройствата, потиска нивата на мелатонин, като влияе на времето, необходимо за заспиване. Освен това съдържанието, което прочитаме, може да възбуди емоции у нас.

Затова оставете телефона си в друга стая, докато спите, или го заредете далеч от леглото си. Можете да го замените с книга.

Поставете граници между работа и сън. Имайте контрол над времето си и поставете ясни граници – психически и физически, между личния и професионалния ви живот, като заглушите известията за имейли и не отговаряте на обаждания извън работно време. Помнете, че грижата за себе си не е егоистична.

Ако нямате друго помещение, опитайте да създадете определена офис зона в спалнята. Спазвайте работен график и избягвайте да позволявате работата ви да се прокрадва в личното ви време. Покрийте лаптопа или компютъра си с одеяло, за да не ви разсейват. Оправяйте леглото си сутрин, за да не изпитате изкушение да се върнете в него и да работите от там, съблечете пижамата си и облечете дрехите, с които бихте отишли на работа, не забравяйте да си вземате почивка за обяд далеч от спалнята.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

Последвайте Jenite.bg в Instagram!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Блондинка се хвали на приятелката си: -Днес си купих специална поилка за морските ми свинчета. Представяш ли си? Там има едно копче, като го натиснеш и пуска вода в купичката. -Е те, морските...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Няма звяр толкова див, че да не отговори на ласката. Дезидериус Еразмус
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти