Гледаме новата кампания на Tommy Hilfiger и си мислим: колко американско!
Запазена марка на лейбъла е да представя дрехи, които са като извадени от типичен задокеански филм. Всичко във фотосесията крещи "Viva América"! Дори и кучетата, макар и с модифициран лай на английски.
Моделите в есенно-зимната кампания сякаш са предназначени за безкрайни походи. И някак не на място е включването на стилни чанти към дългите ботуши за разходка и карираните ризи.
Вторият поглед на снимките обаче говори друго. Всъщност сякаш повечето героини са облечени в стилни тоалети, но поставени на необичаен фон. Вталено дълго палто или костюм, но насред гората.
Повечето кадри са като извадени от семеен албум. Американци, решили да прекарат един ден в гората. Дамите си правят пикник, а мъжете ловуват. Накрая всички се събират, но не край огъня, а около големия автомобил.
Крейг МакДийн и Карл Темпер са имената на виновниците за фотосесията, която можете да видите в нашата галерия. Оръжието на първия е неговият фотоапарат, вторият пък е стратег. Или казано на моден език - стилист на кампанията.
1 | 0 |