Грешките във фитнеса

Какво не бива да правите, когато сте решили да тренирате усилено?

Грешките във фитнеса

Единствено мисълта за прекарване на време във фитнеса е страшна. Веднъж посетен обаче, той се превръща в любимо място на всички, които мечтаят за по-хубаво тяло. Има няколко грешки, които жените най-често допускат в стремежа си да реализират перфектната тренировка. Вижте кои са те, за да ги избегнете в личния си опит в залата.

Очаквате резултати веднага
Ако току-що започвате с посещенията във фитнеса, то не очаквайте чудеса през първите няколко седмици. В началото трябва да се захванете с упражненията, които са ви по силите, и да не омаловажавате постиженията си. Рано или късно ще започнете да бягате повече, да вдигате по-тежко и да правите повече повторения на всяко едно упражнение без проблем.

Не вярвате в себе си
След като известно време сте посещавали фитнеса и изпълнението на тренировъчната ви програма не е проблем, време е да я направите по-трудна. Ако ви липсва увереност обаче, няма да се справите. Затова вярвайте в силите и издръжливостта си, за да смените натоварването и да постигнете по-добри резултати. Не забравяйте, че за човешкия организъм няма граници, освен онези, които сами си поставяме.

Претоварвате се
За да постигнете максимални резултати, трябва да се натоварвате постепенно и методично. Ако кракът ви за пръв път стъпва във фитнеса, но вече сте нетърпеливи да имате тяло на супермодел, няма да стигнете далеч. Давайте всичко от себе си на тренировката, но все пак помнете, че посещението в залата трябва да ви кара да се чувствате добре. Ако прекалите с някое упражнение, може да се отвратите от него и занапред постоянно да си намирате оправдание защо не го правите.

Прекарвате твърде много време във фитнеса
Добрата тренировка не е прекалената, а добре планираната. Няма никакъв смисъл в двучасовото тичане на пътеката, ако след това сте изчерпали силите си за другите упражнения. Винаги влизайте в залата с план, който включва точно време за кардио уредите и брой повторения и серии за силовата част на тренировката ви. Ако нищо не разбирате от спорт, по-добре се обърнете към квалифициран инструктор, който да ви изготви личен план за действие.

Обръщате твърде много внимание на огледалото или кантара
Прекомерната зависимост от външни фактори би попречила на вашето представяне в залата. Стрелката на кантара и образът в огледалото се влияят от много неща - време на денонощието, облекло, количество изпити течности. Трябва да сте фокусирани върху това как се чувствате и само тогава ще започнете и да изглеждате добре.

13 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



4
pateshki ustni 20.06.2012|11:38
всичко това го правя , за съжаление ...
3
marina popova 18.06.2012|16:52
Кой ти гледа кантара:)
2
vyara dimova 18.06.2012|13:05
Не ходя на фитнес=няма грешки;)
1
nevena angelova 18.06.2012|13:00
Търпение му е майката и резултатът не закъснява!
Блондинка попълва формуляр. Ще кандидатства за американска виза. В крайна сметка не я одобрили, защото в последната графа на формуляра, там където пишело "не попълвай”, тя написала...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Приятелството след любовта би ме унижило. Настаняването на една силна страст в малко симпатично...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Задайте въпрос
Вижте всички специалисти