Всяко изкуство се променя според времето, в което става реалност. Различните епохи използват различни похвати за привличане на внимание. Днес пазарът за печат е с цветовете на дъгата и с огромни сензационни заглавия. И дори малките деца, които все още не могат да четат, знаят че голотата продава и най-безсмисления продукт. Чудим се обаче какво са продавали будките за вестници преди 50, 70, а защо не и 100 години.
Наскоро от The Atlantic показаха изображение на една корица. Тя е първата за изданието и е от далечната 1857 г. Това е вдъхновило редакторите да намерят примери за други снимки, които са заемали почетната позиция в известни и до днес списания. И то в първия им брой.
Вълнуващ е този поглед в миналото, а вие, като читатели, сигурно с интерес ще опознаете "детството” на емблематични печатни медии. В галерията ни може да видите дебютните корици на издания от ранга на The New Yorker, Vogue и Spin.
Ако трябва да сме честни, някои от тях доста ни изненадаха. Никога не сме предполагали, че е възможно първата корица на People например да е по-стилна от повечето съвременни предложения. Сигурни сме, че това своеобразно пътуване в дизайна на известни списания ще грабне всеки от вас.
Наскоро от The Atlantic показаха изображение на една корица. Тя е първата за изданието и е от далечната 1857 г. Това е вдъхновило редакторите да намерят примери за други снимки, които са заемали почетната позиция в известни и до днес списания. И то в първия им брой.
Вълнуващ е този поглед в миналото, а вие, като читатели, сигурно с интерес ще опознаете "детството” на емблематични печатни медии. В галерията ни може да видите дебютните корици на издания от ранга на The New Yorker, Vogue и Spin.
Ако трябва да сме честни, някои от тях доста ни изненадаха. Никога не сме предполагали, че е възможно първата корица на People например да е по-стилна от повечето съвременни предложения. Сигурни сме, че това своеобразно пътуване в дизайна на известни списания ще грабне всеки от вас.
12 | 2 |