Все по-често се налага служителите да се отчитат пред един, двама или повече шефове. Понякога обаче се случва мениджърите да имат известни разногласия относно работа и какво се случва, когато служителят "не знае на кой господ да се кланя", както гласи една хубава българска поговорка. Как се оцелява в морето от акули, когато си малка рибка?
Според специалистите по човешки ресурси най-доброто решение при подобни ситуации е комуникацията. От джоб сайта Vault.com ни съветват да общуваме, за да се справим в такава работна атмосфера. Да не приемаме нещата лично и да не пускаме слухове. Да държим в течение шеф А какво иска от нас шеф Б и обратното. "Там сте, за да работи, а не за да установявате световен мир" смятат от сайта.
Друг полезен съвет е да преговаряме. Ако имаме крайни срокове и от двамата мениджъри, да се опитаме да обясним ситуацията и да помолим за отсрочка.
Vault.com съветват и да разучим управленските умения и на двамата. Ако единият е с по-авторитарен стил, а другият дава по-голяма свобода на действие, да се възползваме при подреждането на служебните приоритети.
Извършването на различни дейности има своите положителни страни, но всеки амбициозен служител иска да се развива в една или друга посока. Затова ако един от началниците е в желаната от вас сфера, мислим, че знаете отговора на въпроса при кого да се стараете повече.
1 | 0 |