Вниманието на съвременните потребители, тоест всички ние, е доста трудно да бъде привлечено. Пазарът е пренаситен от стоки, услуги и възможности за избор. Единственото, което остава на маркетолозите и рекламните специалисти, е да се обърнат към емоционалната страна на нещата и така да обвържат купувачите с марката.
Сексът е един от тези емоционални стимулатори, наред с хумора и носталгията. Сексът продава и за това не са нужни определени маркетингови или психологически познания. Но както всеки рекламен похват, така и този крие своите рискове. Сексът продава в една завоалирана форма. А компаниите, продаващи минерална вода, оказва се, добре владеят формулата.
Първи бяха Smart Water, чиято реклама носи звучното име "Jen Aniston's Sex Tape". Всеки продукт със златокосата "приятелка" е гаранция за успех. Само две други думички могат да го направят тотален хит: секс касета.
Еротичнито видео на Дженифър Анистън всъщност разказва за опита на актрисата да участва в реклама на минерална вода, която да бъде видяна от възможно най-много хора и да получи колкото се може повече клика на мишката.
Сега минералната вода Contrex поема по същите стъпки. Продуктът е с високо съдържание на калций и магнезий, а негова таргет група са дамите, които сега могат да отслабнат, само докато пият вода.
Сценарият на рекламата е изключително интересен. На площад в Париж са разположени няколко розови велоергометри, отстрани на тях има бутилки Contrex. Велоергометрите захранват мощна аудио система и стена от диоди, които при достатъчно енергия прожектират движещ се образ.
А образът е на мъж, който прави стриптиийз. След една минута лудо въртене на педалите, всички жени и един мъж постигат резултата – мъжът е гол. Не съвсем. Интимните му части са покрити с табелка: "Поздравления. Вие изхабихте 2000 калории".
Изводът е простичък: "Поддържането на форма не е задължително да бъде скучно", а естественото продължение, което следва след спонтанната тренировка, е жадно отпиване от водата Contrex.
68 | 2 |