Жажда за стриптийз

Когато едни жени искат да съблекат един мъж, макар и нереален

Жажда за стриптийз

Вниманието на съвременните потребители, тоест всички ние, е доста трудно да бъде привлечено. Пазарът е пренаситен от стоки, услуги и възможности за избор. Единственото, което остава на маркетолозите и рекламните специалисти, е да се обърнат към емоционалната страна на нещата и така да обвържат купувачите с марката.

Сексът е един от тези емоционални стимулатори, наред с хумора и носталгията. Сексът продава и за това не са нужни определени маркетингови или психологически познания. Но както всеки рекламен похват, така и този крие своите рискове. Сексът продава в една завоалирана форма. А компаниите, продаващи минерална вода, оказва се, добре владеят формулата.

Първи бяха Smart Water, чиято реклама носи звучното име "Jen Aniston's Sex Tape". Всеки продукт със златокосата "приятелка" е гаранция за успех. Само две други думички могат да го направят тотален хит: секс касета.

Еротичнито видео на Дженифър Анистън всъщност разказва за опита на актрисата да участва в реклама на минерална вода, която да бъде видяна от възможно най-много хора и да получи колкото се може повече клика на мишката.

Сега минералната вода Contrex поема по същите стъпки. Продуктът е с високо съдържание на калций и магнезий, а негова таргет група са дамите, които сега могат да отслабнат, само докато пият вода.

Сценарият на рекламата е изключително интересен. На площад в Париж са разположени няколко розови велоергометри, отстрани на тях има бутилки Contrex. Велоергометрите захранват мощна аудио система и стена от диоди, които при достатъчно енергия прожектират движещ се образ.

А образът е на мъж, който прави стриптиийз. След една минута лудо въртене на педалите, всички жени и един мъж постигат резултата – мъжът е гол. Не съвсем. Интимните му части са покрити с табелка: "Поздравления. Вие изхабихте 2000 калории".

Изводът е простичък: "Поддържането на форма не е задължително да бъде скучно", а естественото продължение, което следва след спонтанната тренировка, е жадно отпиване от водата Contrex.

68 2
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



1
Не е посочен 08.11.2011|16:10
"Smart Water" е наистина известна марка в САЩ. Въс филма "Поредният ергенски запой" единият от главните герои каза докато бяха на летището "I'm going to get some smart water" (отивам да си купя smart water), т.е. използва марката като нарицателно име. Колкото до втората реклама , гледам я за първи път и страшно много ми хареса! Добре замислена идея, представена по още по-добър начин. Евала на хората, които стоят зад тази реклама.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay