Кампанията срещу стереотипите за красота на Foreo „подпали“ интернет

Шведският beauty-tech бранд търси новото лице на красотата в опит да насочи общественото внимание върху толерантността, разнообразието и приемствеността

Кампанията срещу стереотипите за красота на Foreo „подпали“ интернет

Под 2% е представянето на хората с увреждания и членове на LGBTQ+ общността в онлайн рекламите. Данните показват също, че по-голямата част от хората (54%) смятат, че в дигиталните реклами липсва културно разнообразие, като 71% изразяват мнението, че очакват брандовете да са инициаториза това да има повече разнообразие и приобщаване.

След като приключи 2020 г. с 20 милиона клиенти и се наложи като иноватор в индустрията за красота, провокирана от тези статистики, този месец beauty-tech компанията FOREO "взриви" интернет с новата си кампания "Be YOUnique"Инициативата (видеото за нея тук) е уникален проект, даващ възможност на потребителите по цял свят да номинират личност, която олицетворява за тях идеал за красота, без да се съобразяват с обществената представа за това. Целта на кампанията е именно да сложи край на стереотипите и етикетите и да наложи една нова, по-реална представа за красота. Хиляди фенове отразлични държави вече се присъединиха към "Be YOUnique", като посетиха уебсайта на марката и номинираха своя уникален герой. Срокът за подаване на номинация е днес, 23 юни, до 23:00 ч. централно европейско време.

"Светът се развива с бързи темпове и индустрията за красота малко изостава. Ние от FOREO винаги сме считали идеала за красота като здрава кожа и да се чувстваме добре със себе си, но сега искаме да направим една крачка напред. За нас "Be YOUnique" е нещо повече от кампания, това е движение, което стартира органично в рамките на нашето глобално семейство от потребители, и с нея ние искаме да провокираме цялата индустрия за красота към промяна, към развитие в посока толерантност и мотивиране на хората да обичат себе си, да се чувстват добре в собствената си кожа и да не робуват на стереотипи", коментира Борис Трупчевич, главен изпълнителен директор на FOREO.

В резултат на глобализацията и дигитализацията хората ежедневно са залети с огромни потоци от информация. Освен това що се отнася до обработката на тази информация, модерните потребители се влияят повече от визуалното съдържание. Образът на красотата, тиражиран от медиите, обикновено представлява великолепни знаменитости, слаби модели на бельо, които се усмихват от билбордовете и ни карат да се замислим– заслепени ли сме от този пристрастен идеал за красота? Статистиките показват, че хората с увреждания са недостатъчно представени в онлайн рекламите, като присъстват само в 1,1% от тях, същото се отнася и за членове на LGBTQ+ общността– в 0,3% от тях.

"Интересното е, че бързаме да обвиняваме медиите за това недостатъчно представяне, както и за погрешно изобразяване на определени социални групи, но тук е налице споделената отговорност. Ние като търговски марки изпращаме редовно медийна информация и от тук трябва да започне промяната", обяснява Трупчевич.

С кампанията "Be YOUnique"FOREO иска да разбие стигмите и стереотипите за красота. Като част от нея марката стартира експеримент в социалните медии, приканвайки хората да номинират своя уникален герой. FOREO провокира потребителите да разкажат историята на герой от своя живот, който не се страхува да бъде себе си, да променя света с красиви дела и да вдъхновява и другите да бъдат себе си.

Марката е решена да успее в мисията си да създаде "рай за всички"и да разтърси индустрията за пореден път, преобръщайки представите за красота. Днес FOREO е най-известна със своя флагман продукт LUNA 3, най-меката и най-дълбоко почистваща силиконова четка за лице в света.

Кампанията срещу стереотипите за красота на Foreo „подпали“ интернет

Друг революционен продукт от портфолито на бранда е UFO 2, който напълно преобърна индустрията и направи професионалните СПА процедури достъпни във всеки дом. Пълния спектър от скъпи козметични терапии, предлагани само в салоните и клиниките, FOREO опакова в сладка, но мощна джаджа, която тонизира лицето само за 2 минути, като по този начин ви спестява време и пари.

Кампанията срещу стереотипите за красота на Foreo „подпали“ интернет

Бъдещето е тук и се казва BEAR – микротоково анти-ейдж устройство за тонизирана, подмладена и сияйна кожа. FOREO наскоро обяви и че нейният изследователки екип вече работи върху следващата голяма иновация, която отново ще е уникална по своята функционалност, високо качество, издръжливост и резултатите, които предоставя.

Кампанията срещу стереотипите за красота на Foreo „подпали“ интернет

FOREO е ориентирана към клиента марка и всеки неин нов продукт е пряк отговор на изискванията и индивидуалните нужди на клиентите. Известна с дръзкия си подход и персонализираните решения, FOREO иска глобалното съзнание и толерантност да се развиват, така че нейният стремеж с кампанията "Be YOUnique" е да се създаде наистина приобщаваща среда с реални образи, показващи истинската красота.

"FOREO винаги е била марка, която оценява индивидуалността и хората виждат това. Това, което всички ние правим тук днес, ще определи посоката за бъдещите поколения и трябва да отчитаме това при посланията, които отправяме. Тук не става въпрос за печалбата на една марка или един продукт – ние искаме да предизвикаме промяна и да превърнем приобщаването в стандарт в индустрията за красота", допълва Трупчевич.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

Последвайте Jenite.bg в Instagram!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay