Кравите и Manolo Blahnik

Историята на модните магнати, които преобразиха един беден селски район

Думите Manolo Blahnik, Кари Брадшоу и крави изглеждат доста не на място в едно изречение. Или поне досега. Испанските обувки са символ на лукс и класа, които прочутата героиня от "Сексът и градът" определено притежаваше. Но защо и кравите са намесени тук, ще попитате вие. Защото най-важните хора за Manolo в САЩ - президентът на компанията Джордж Малкимъс и вицепрезидентът Антъни Юргайтис, се превърнаха в скотовъди, и то на място, където надеждата за добър поминък отдавна бе изгубена.

Околностите на английския град Личфийлд са онзи рай на земята, за който мнозина бленуват. Чист въздух, спокойствие и хармония сред природата. През последните години обаче, това тихо кътче, отдалечено от шумния хаос, се е превърнало в резиденция на богати и заможни нюйоркчани, решили да почиват там. Чисто и просто местните жители са заменени от богаташи, а фалиралите им ферми са преобразени в храмове на лукс и пари.

Модните магнати също "атакуват" района с амбициозни цели за огромни палати. В началото те закупуват място там, като смятат просто да възстановят старата сграда. Тогава обаче разбират, че съседната ферма също се продава, и притеснени от мисълта, че тя може да се превърне в голям и шумен жилищен комплекс, решават да закупят и нея. Все пак хората с пари нямат притеснения, защото ги елиминират овреме. С лекота и няколко пачки.

Но историята не свършва дотук. Нашите герои вече имат ферма, но не и амбиции да я превърнат в успешно бизнес начинание. Просто смятат да произвеждат мляко в малки количества за собствена употреба. С течение на времето обаче, "бащите" на Manolo са привлечени от едрите мукащи животни с големи и празни очи. Започват да развъждат все повече породисти видове и ги отглеждат подобаващо, със стил. "Тук всяка крава е дама, затова се отнасяйте с нея като с такава!", виси табелка на вратата на фермата им, запазила името си - "Аретуза".

За едната половина от модното дуо - Джордж Малкимъс, отглеждането на крави е като продаването на обувки. И като извършването на каквато и да е друга дейност. Важното е всичко да се прави с любов и желание. С тези свои убеждения американецът успява да превърне марката обувки Manolo в една от най-луксозните и скъпи в света.

Той се грижи животните във фермата да получават нужното внимание, за да произвеждат екологично чисто мляко. Кравите се къпят всеки ден, а специалист по храненето се грижи за тяхната диета. Тук можем да кажем: "Крава в "Аретуза" да си!".

Днес двамата партньори притежават още една мандра, която в началото е била изоставена пожарна в село Бантъм, но е претърпяла основен ремонт. На същото място е основан представителен магазин с млечни продукти, които се предлагат и в магазини в Америка. Естествено, цените им са леко завишени, имайки предвид факта, че продуктите са от по-висок клас.

Но освен фермери и модни магнати, двамата американци са истинска надежда за местните жители. Те непрестанно организират различни благотворителни мероприятия, а парите от тях отиват за подпомагане живота на хората. Една разпродажба на обувки Manolo Blahnik на цени до 300 долара успя да осигури на околните училища помощта, от която се нуждаят.

"Една жена слага високи токове и се променя мигновено", е казал създателят на марката Маноло Бланик. Освен на една жена, обувките могат да помогнат и на стотици англичани, нуждаещи се от помощ.

 

32 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay