Говорили сме си надълго и нашироко за трънливия път към успеха на някои от най-легендарните дами в козметичната индустрия - Елизабет Арден, Хелена Рубинщайн и Есте Лодер. Нека обаче не подценяваме факта, че в тази област и днес се срещат не една или две изключително успели и вдъхновяващи дами.
Именно с новите лица на козметичния бизнес ще ви запознаем в рамките на стартираща днес поредица. И неслучайно започваме с жената, стояща зад успеха на една от най-желаните и търсени в световен мащаб марки декоративна козметика. Запознайте се с Уенди Зомнър, създател и изпълнителен креативен директор на Urban Decay.
Сигурно мнозина сред вас си спомнят, че през не толкова далечната 1996 година абсолютните доминанти в света на декоративната козметика бяха червеното и розовото. Именно тогава една експериментално настроена дама създава заедно с още няколко човека компания, чийто смел слоган гласи "Повръща ли ви се от розово?”
Името на компанията, измислено от същата тази влюбена в рисковете и грима дама, също е прелюбопитно - Urban Decay (от англ: градски упадък).
Оттогава тя ръководи екип, с помощта на който създава някои от най-хитовите продукти на козметичния пазар, отличаващи се с невероятни цветове, оригинални имена, креативен дизайн и "приятелски” настроено към кожата и природата съдържание.
Самата Уенди Зомнър споделя, че когато стартира проекта си, достъпната декоративна козметика се е предлагала само и единствено на щандове в универсалните магазини и е представлявала буквално море от розово, бежово и червено. А когато по случайност е попадала на палитра сенки с по-интересни цветове, те се оказвали с качество на тебешир. Така тя осъзнава, че може да даде на жените по света нещо различно и качествено, което индустрията не предлага.
Колкото до развитието на козметичната "сцена” след появата на Urban Decay, Уенди Зомнър коментира: "Спомням си, че малко след като стартирахме, се разхождах в един магазин и се натъкнах на стелаж на по-голям от нашия бранд. Видях, че вече предлагат черен лак за нокти с дуохромен завършек и си помислих, че никога нямаше да го направят, ако не бяхме ние. Имахме силно влияние върху клиентите, защото удовлетворявахме незадоволените им преди това желания и "големите” в бранша нямаше как да не се съобразят с това.”
Продуктите на Urban Decay винаги са бягали от пастелните нюанси и това никак не е случайно. Самата Уенди Зомнър е на мнение, че ако ще има цвят, той трябва да бъде богат и дълбок. Когато създава нещо ново, тя се доверява изцяло на своя собствен вкус, следвайки максимата "След като на мен няма да ми хареса, то как да очаквам, че някой друг би посегнал към това.”
Любопитен факт е, че Зомнър е буквално пристрастена към здравословния начин на живот. Освен на ужасяващо много работа, всеки един неин ден е посветен и на активна тренировка. Освен това по този начин тества върху самата себе си някои от продуктите за издръжливост.
Призивът, който тази прекрасна дама отправя към нежната половина от човечеството, е: "Просто си задайте въпроса достатъчно уверена ли съм, за да бъда възможно най-красива!”
Ако тази статия ви е харесала, харесайте и страницата на Jenite във Facebook!
1 | 0 |