Козметичния световен гигант MAC избира да покаже лицата на моделите си такива каквито са, като решава да не скриват естествения мъх и косъмчета от лицата на момичетата, предвид факта, че кадрите са близки и детайлни. Преди няколко дни на тяхната Инстаграм страница се появиха нови рекламни снимки на легендарното им червило и молив за устни Ruby Woo. Но, тези снимки бяха по-различни от обикновените, които марката и другите козметични комапании публикуват. Това не са типичните кадри, които виждаме по рекламите или в списанията - с перфектна кожа и лице, обработени с много програми и изпипани до постигане на самото съвършенство.
Тези снимки не останаха незабелязани от последователите на страницата на марката. Те се изказаха повече от освободено от предразсъдъци по темата, като подкрепиха идеята им да покажат жените, такива каквито са и дори благодаруиха, че не са използвали програми за корекции на снимки и не са "поправили" несъвършенствата, които са нещо толкова човешко. Без корекции, това е нормалния начин, по които изглеждат дори рекламните лица, а често виждаме просто добре прикрити снимки, на жени без недостатъци, към които се стремим.
Станете част от Jenite.bg във Facebook!
1 | 0 |