Улиците на Ню Йорк. Какви ли не приказни истории сме чували за световноизвестни звезди, които са били случайно намирани по тези улици от световноизвестни агенти. Характеристиките на героините са различни, но някои от тях изглеждат далеч по-вероятни от други. Съвсем "нормално" е 13-годишно момиченце да се вземе от училище, да се качи върху тежки обувки, да му се сложи тежък грим и полученият продукт да се нарече "секси". Ако момиченцето е на 10 – още по-добре, за това попадение дълго ще се говори. За порасналите звезди, които пък вече не се чувстват достатъчно млади и гладки, или просто искат да направят части от естествения си вид "по-атрактивни", се предлагат всевъзможни импланти и хурургически намеси.
Само един сценарий изглежда почти невъзможен на този фон. Избраният модел да бъде естествен и да наближава 50-те. Невъзможен ли? Нека попитаме Синди Джоузеф! Нейната приказка започва точно така. "Кожа, бяла като сняг и коса, черна като абанос" - ако естетическият идеал на Огледалцето-разбирач от "Снежанка" носи тези характеристики, то Синди има много какво да добави. Когато един агент я спира по нюйоркските улици, тя е на 49 години и тъкмо е казала сбогом на последните си боядисани кичури. Косата ѝ е бяла като сняг, а кожата носи следи от всички усмивки през живота ѝ.
Dolce & Gabbana се оказват привлечени именно от тази зряла и естествена красота. На жена, която изглежда впечатляващо заради възрастта си, а не въпреки нея. Мъдра, преборила всяка неувереност в самочувствието си, изживяла достатъчно години, за да го заслужава напълно. Това е Синди Джоузеф.
Както самата тя казва, преди никога не е вярвала, че ще стане модел. Вместо това е вярвала в наложения стереотип, че жените, вдъхновяващи подражание, са млади и приличат на Барби. През последните 10 години обаче, след като е открита от Dolce & Gabbana и в последствие става рекламно лице на редица известни компании, красивата Пепеляшка изживява своята приказка, въпреки пепелявия цвят на косата си. Или, както вече казахме, тъкмо заради него.
Най-интересното е, че малко продукти, рекламирани с лицето на Синди, са предназначени специално за "третата възраст". "Хората от моето поколение, както и по-стари от мен, все още имат живот, пълен със страст и виталност. Бягат на маратони, стават учители по йога". Правят същото, което са правели и преди. Не държат да бъдат млади, а да се представят такива, каквито наистина са – здрави, активни. Днес възрастта не е това, което е била вчера, преди 10 и повече години. Докато тук се подиграваме на "затлъстелите западняци", пенсионерите там полагат доста повече грижи от нас за здравето си и красивата форма. Далеч са от мисълта, че животът приключва след младостта.
Синди е работила в света на шоу бизнеса и преди да започне втората си, по-бляскава кариера. Само че тогава е стояла от другата страна на обектива – като гримьор. И въпреки че хората на стола ѝ често се възхищавали от нейната естествена красота, предложението да стане модел дошло чак след като решила да спре с боядисването на косата си.
От скоро Синди Джоузеф предизвиква истински бум и със собствена марка козметични продукти – BOOM! В общи линии, успяла е да се превърне във вдъхновение за хиляди жени по света. Ако и вие сте заинтригувани от философията и естествената ѝ красота, можете да следите блога ѝ – Just Cindy.
83 | 2 |