Последната колекция на Leifsdottir прави още една стъпка към невиждани модни висоти, а посланието ѝ е, че именно пролетта е сезонът за флиртове. Обувките на скандинавската марка се отличават с оригинален дизайн и същевременно са комфортни. Лейбълът е притежание на Urban Inc., компанията която ръководи и Urban Outfitters.
Моделите първоначално се продават само в бутици като Bergdorf Goodman, Neiman Marcus и Nordstorm. Leifsdottir прави и ефирни, женствени рокли за знаменитости като Тайлър Суифт и Сара Джесика Паркър още от 2008г. Всъщност чак след дебюта си в текстилната индустрия, марката развива и своя линия обувки.
Диапазонът на цените не е особено голям. За най-малко пари – 198 долара - някоя дама може да се сдобие със ниски сандали, а за 428 долара ще има и най-авангардния модел с висока подметка и змийска щампа.
Пролетно-лятната колекция е предназначена за представителките на нежния пол, които искат да се изфукат със своя перфектен педикюр. Сексапилът на обувките е подчертан със змийски щампи, мъниста и пера. Дизайнерът Йохана Урашарви споделя, че се вдъхновява не само от своята Финландска култура, а и от екзотичните традиции на Турция и Бразилия.
Продуктите на марката доскоро можеха да се закупят в много от луксозните търговски центрове по света. От Urban Outfitters обаче решиха да преустановят продажбата в комерсиалните магазини. Вече може да се направи поръчка само през уебсайта на модната къща, като продажбите ще бъдат спрени дори и в бутиците, в които първите модели на скандинавските дизайнери виждат бял свят.
0 | 0 |