Деми Мур преживя доста тежки моменти в последно време. Черната статистика за актрисата отбеляза провален брак, драстична загуба на тегло, нервен срив и хоспитализация. В новата рекламна кампания на козметичната марка "Helena Rubinstein" обаче Деми изглежда повече от поразително, биха казали някои. Да не прибързваме с изводите.
Снимките на 49-годишната Деми всъщност са преработени до неузнаваемост. Не само че подмладяват звездата с двайсетина години, но по-скоро изграждат неин фоторобот.
"За повечето професионални кадри намесата на фотошоп е задължителна", категоричен е специалистът от списание "Life & Style", Крейг Грун.
Лицето на Мур обаче не просто е лишено от несъвършенства, а е обезличено напълно. Актрисата по-скоро прилича на пластмасова кукла, отколкото на истински човек. Тенът ѝ е значително изсветлен, от изразителните ѝ скули не е останал и спомен, брадичката е поорязана, а очите ѝ са зелени вместо светлокафяви.
От "Helena Rubinstein" освен че са прекалили с дигиталните подобрения, са използвали и техники от старата школа, за да променят изображенията. На снимките Деми се подпира на ръцете си или съвсем леко докосва брадичката. Този похват издължава лицето на бившата половинка на Аштън Кътчър и буквално скрива недостатъците. Никога не бихме се досетили.
"Всичко около снимките на Деми е въпрос на симетрията, но тази красота е нереална", коментира още Крейг Грун.
Снимките на Деми Мур освен поредният абсурд на модната фотография, както и на заблуждаващата реклама, са белег на друг сериозен проблем.
За жените начинът, по който изглеждат, е от изключително голямо значение. И изображенията на нереалната красота, с които медиите непрекъснато облъчват, се явяват в основата на ниското самочувствие, хранителните разстройства и депресивните състояния при представителките на нежния пол.
Психолозите са категорични, че дори заглаждането на лицето с фотошоп, както в случая с Деми Мур, може да накара много дами да се чувстват зле. Дори да не си дават ясна представа за това, снимки като тези на неостаряващата актриса, оставят отпечатък на подсъзнателно ниво. Статистиката сочи, че с напредването на възрастта все повече жени в 30-те и 40-те години попадат в капана на болести като анорексията и булимията или се пристрастяват към пластичните операции.
Младостта си отива, а не искаме да я пуснем. Страх ни е от бръчките и белите коси, защото това вече не сме ние. Не е онзи образ в огледалото, който сме познавали цял живот. Сякаш нямаме право да остаряваме и да се променяме, или точно в това се опитват да ни убедят от козметичната и рекламната индустрия. Доказателството е в нашата галерия.
132 | 15 |