Дете, което се страхува от родителите си. Дете, което вместо закрила, получава удари. Дете, което се е родило в ада.
Домашното насилие е тема, която е колкото експлоатирана, толкова и пренебрегвана. Всички говорят за нея, но не и когато самите те са участници. Тогава мълчанието е по-силно от всичко.
"Моят дом е моята крепост". Но понякога тя се превръща в затвор. Който изглежда доживотен.
Детският фонд на Обединените нации UNICEF представи в Европа кампания, насочена срещу домашното насилие срещу деца. В основата ѝ стои няколкосекундна телевизионна реклама, която успя да развълнува зрителите.
"Някои деца си играят да бъдат невидими."
Видеоклипът е оценен с рейтинг 9 от 10 в онлайн каталога за най-добрите реклами AdsOfTheWorld.
Но не оценката е от значение. Рекламата не е с цел продажби. Не е важно какво ще кажат зрителите, как ще се възхитят на идеята и колко възмутени ще бъдат, че съществуват родители, които бият децата си.
Защото тези деца не се интересуват от кампанията. Те искат само едно: кошмарът да приключи. Преживените години да се окажат лош сън, който може да бъде забравен.
Завинаги.
29 | 1 |