Матилда Джерф разбрала, че е родена да бъде предприемач, докато стържела люспи от сьомга...
Джерф разказва, че когато е била по-млада, се е борила усилено, за да си осигури работа в рибен магазин.
Тя се подготвяла усилено за първия си работен ден и прекарала часове, гледайки видеоклипове в YouTube за това как се филетира риба.
Не след дълго Матилда била разочарована от работата, тъй като хората над нея нямали иновативно мислене. Тя била принуждавана да прави нещата по традиционния метод, макар че имала хиляди интересни идеи. Така разбрала, че това не е за нея.
Тя сочи ранния си професионален опит като доказателство, че отдавна е имала предприемаческо мислене и искала сама да си бъде шеф.
25-годишната Джерф е инфлуенсър и собственик на модна империя, макар крехката си възраст. Тя има над 2,7 милиона последователи в Instagram и над 1,2 милиона последователи в TikTok.
Нейното присъствие в социалните медии и способността ѝ да прогнозира тенденциите постепенно привлякоха вниманието на медиите през годините.
Ясно е, че Джерф, която е родена и израснала в Бурос, малък град в западна Швеция, не е обикновен инфлуенсър.
Тъй като последователите на Джерф в социалните медии се увеличили и тя получила повече възможности да си сътрудничи с марки в Швеция, през 2019г. постига голям успех.
"Тогава казах на Расмус, че бих искала да създам нещо сама и да имам пълен контрол", казва Джерф пред Insider, говорейки за нейния приятел и партньор от гимназията Расмус Йохансон.
Сега тя е творчески директор на едноименната си модна марка Djerf Avenue, която стартира заедно с Йохансон.
"Това беше изстрел в тъмното. Усещахме, че или ще бъде много добро попадение, или ще бъде пълен провал."
При създаването на марката двамата нямат цели, очаквания или дори бизнес план.
Първоначално те просто искали да изкарват пари, за да могат да пътуват.
"Казахме си: "Добре, ако стигнем до по-високо ниво след пет години, това ще бъде нещо странично", казва тя. "Ще можем да живеем и да пътуваме. Ще бъде забавно."
Джерф споделя, че никога не би могла да предвиди колко далеч ще стигне; това било хазарт. Но Djerf Avenue бързо започна да надхвърля техните очаквания. И три години по-късно тя и Йохансон, който сега е главен изпълнителен директор на лейбъла, могат спокойно да кажат, че залозите им са се изплатили.
През 2021 г. Vogue съобщи, че марката е реализирала продажби на стойност 8 милиона долара, а The Tab изчислява, че приходите ѝ са между 1 и 5 милиона паунда, или приблизително 1,15 и 5,76 милиона долара.
Джерф казва, че работният ѝ ден може да продължи до 14 часа. Тя споделя, че един от основните ѝ приоритети е управлението на персонал от 20 служители в Швеция и персонал от шестима в Ню Йорк.
Макар че не е опитна бизнесдама и няма конкретен бизнес план, Джерф успява да създаде изключително успешен бизнес. Инфлуенсърката споделя, че намира увереност в своя морален компас, който я води при вземането на бизнес решения.
Тя винаги е твърдяла, че Djerf Avenue е "безопасно място" за нейните клиенти, които тя нарича Джерф ангели. Матилда създава дрехи за жени с различни тела и всички модели на уебсайта на бранда са реални клиенти. Снимките не са обработени по никакъв начин и обикновено брандът не може да бъде видян на модни ревюта, тъй като там има ограничения за размерите, а младата бизнесдама смята, че всяка жена е красива и достойна да бъде модел, независимо от размера дрехи, който носи.
Станете част от Jenite.bg във Facebook!
Последвайте Jenite.bg в Instagram!
0 | 0 |