Есенната рекламна кампания на Versace е драматична, излъчва лукс и елегантност. Не случайно е наречена Огън и лед. Тя издава стремежа на Versace да се променя. Досега повечето кампании на марката бяха снимани от добрия приятел на Донатела Версаче Марио Тестино. Новата кампания е поверена на фотографите Мерт Алас и Маркус Пиго. Вместо 3-4 имиджа, като досега, бяха представени 12 художествени фотографии, с които марката ще рекламира новата си колекция. Звездата в тях е 29-годишният модел от Дания Саския де Брау, брюнетка с много специфична красота.
Локацията, в която е заснета сесията добавя драматизъм в снимките. Пейзажът обогатява облеклата и аксесоарите, а цветовете се допълват с перфектния дизайн. Дрехите в черно, лилаво и бяло със златни елементи и детайли са допълнени със златни аксесоари и изключителни чанти. Това е напълно нов имидж на Versace.
Саския де Брау е новият, възбуждащ избор на Versace. Досега марката избираше за кампаниите си бляскава знаменитост или блондинка. Но Саския перфектно се въплъщава в атмосферата и одухотворява излъчването на новата колекция.
През последните седмици горещата новина около Versace e кооперирането на италианската модна централа с безспорното явление на музикалната сцена Лейди Гага. Суперзвездата обяви, че 2 месеца ще носи само облекла на Versace. За целта Донатела Версаче, която изрази възхищението си от таланта на звездата, отвори архивите на марката, истинска съкровищница с облекла, сътворени от гениалния Джани Версаче. Лейди Гага изглежда невероятно в тях, въпреки че последният й клип породи спорове за естетическата си стойност. В него Гага е с изумителен кожен тоалет, дело на Джани.
1 | 0 |