Малките модели упорито се превръщат в любима тема на критиците. Поредното доказателство за това е забраната на реклама, наложена от Британския комитет по рекламни стандарти.
Лице на новия аромат на Marc Jacobs е Дакота Фанинг. В кампанията тя е представена като една съвременна героиня на Набоков - провокативна по невинен начин, което я прави още по-неустоима. Препратката към руския автор е породена от името на парфюма: "Oh, Lola!".
Ролята на нимфетка обаче, очевидно не е приета от Комитета, нищо, че актрисата далеч надвишава възрастта, позната ни от "Лолита". Според тях 17-годишната Дакота "изглежда по-малка, роклята ѝ е твърде къса, а местоположението на бутилката привлича вниманието на зрителя към нейната сексуалност", научаваме от Fashionista.
В рекламата Фанинг е облечена с къса рокля на точки, а ароматното шишенце е поставено между краката ѝ. Именно това е накарало Британския комитет да обяви кампанията за неприемлива.
6 | 0 |