Отслабване за начинаещи

Отслабване за начинаещи
Pexels

След празниците, повечето от нас имат поне по 1-2 килограма за сваляне. Всичките баници, баклави, вино и други вкусотии си казват думата и това е неизбежно. Въпреки това не е нужно да се плашите, всичко е поправимо. Ако искате да свалите излишните килограми, има няколко прости навика, които можете да си изградите и да отслабнете лесно и здравословно. Ето кои са навиците, които начинаещите в отслабването трябва да придобият:

1. Пийте 9 чаши вода на ден

Първо, трябва да се научите да пиете по една чаша вода 30 минути преди хранене. Проведено изследване показва, че този навик увеличава загубата на тегло с 44% за 3 месеца.

За мъжете се препоръчва да пият 12-13 чаши вода на ден, а за жените- 9. Ако пиете по толкова вода на ден, ще бъдете хидратирани и ще се отървете от токсините, които са ваши врагове, когато става дума за отслабване.

2. Не се страхувайте от авокадото

Черният боб, брюкселското зеле, авокадото, броколите, ябълките и морковите имат специална съставка, която се нарича разтворими фибри. Те са полезни не само за това да останете във форма, но и за вашето здраве като цяло. Намалява риска от диабет и сърдечни заболявания.

Препоръчва се да приемате 25-38 грама фибри на ден.

3. Сядайте с гръб към витрините с вкусна храна по заведенията

Изглежда просто, но много от нас вероятно не го правят. Ако дълго време гледате хубава торта, желанието ви да я изядете ще се увеличи.

Когато сядате в заведение, по-добре е да сядате с гръб към витрините с храна.

4. Получавайте достатъчно витамин D

Слънчевата светлина има положителен ефект върху отслабването. Това се случва заради витамин D. Проучване показва, че по-високите нива на витамин D са свързани с по-малко увеличаване на теглото.

В случай, че не получавате достатъчно слънчева светлина, можете да започнете да приемате добавки.  

5. Яжте разнообразна храна

За да избегнете преяждането, по-добре е да хапвате малки порции различни храни на едно хранене. По този начин ще се насладите на различни вкусове, без да сте преяли. Също така винаги е по-добре да използвате малка чиния, защото по този начин храната изглежда повече и имате чувството, че сте се нахранили с по-малко количество храна.

6. Не пийте чай с мляко

Чаят е много добра идея, когато се опитвате да отслабнете, но ако добавите мляко към него, вече не е добра идея. Чаят има високи нива на съединения, които помагат за намаляване на мазнините. Протеините в кравето мляко обаче пречат на тази способност на чая. Поради тази причина избягвайте млякото в чая.

7. Оставяйте вилицата между хапките

Едно от най-важните условия, за да се справите с излишните килограми, е да се научите да се храните бавно. Необходимо е време, за да може сигналът, че сте се нахранили да стигне до мозъка ви.

Един прост метод да се научите да се храните по-бавно е да оставяте вилицата между хапките.

8. Когато вечеряте навън, разделяйте си порциите с някого

Разделянето на порциите с приятел или с партньора ви е добър трик, когато се опитвате да хапвате по-малко. Просто поръчайте една порция и поискайте две по-малки чинии. Ако сте изяли половин порция, можете да хапнете и десерт с чиста съвест.

Станете част от Jenite.bg във Facebook!

Последвайте Jenite.bg в Instagram!


0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Блондинка попълва формуляр. Ще кандидатства за американска виза. В крайна сметка не я одобрили, защото в последната графа на формуляра, там където пишело "не попълвай”, тя написала...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Чини ми се, всички съдбоносни предели в човешкия живот са все така коварно неразличими. Човек...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти