Disney срещу детското затлъстяване

Медийният гигант няма да излъчва реклами на нездравословни храни

Disney срещу детското затлъстяване

Свързваме Walt Disney с едни от най-обичаните детски филми, екранизирани приказни истории и анимационни герои.

Американската компания, която освен телевизионните си, радио и онлайн програми, има и няколко увеселителни парка, обявѝ, че стартира кампания против нездравословните храни. Новата политика на Disney, обаче ще влезе в сила през 2015, научаваме от CNN.

Инициативата идва след усилено водената политика срещу детското затлъстяване на Първата дама на САЩ Мишел Обама.

"Само преди няколко години, ако някой ми беше казал, че децата ни няма да видят и една реклама на нездравословна храна, докато следят любимите си детски филмчета, нямаше да му повярвам", сподели Първата дама.

Всяка храна или напитка, която се реклама по Disney Channel, Disney XD, Disney Junior, Radio Disney и на сайтовете на Disney ще трябва да е съобразена с новите директиви за по-здравословно хранене. Това автоматично изключва храните, които съдържат захар в големи количества и повече от 600 калории.

Disney се ангажира също да намали съдържанието на сол и захар в менютата си. Медийният гигант излиза с марката "Мики", която ще бележи балансираните храни от продуктите на компанията, рецептите, публикувани на сайтовете Disney.com и Family.com, както и менютата в атракционните паркове на компанията.


"Връзката между децата и персонажите на Disney ни кара да продължим да вдъхновяваме и окуражаваме малчуганите да водят здравословен начин на живот", поясни президентът и изпълнителен директор на компанията Робърт Айгър.

Изключително много се радваме за взетото от Disney решение и се надяваме и други компании да покажат подобно социално-отговорно отношение. Последните статистика сочат, че около една-трета от американчетата са със затлъстяване. Тенденция, която, за съжаление, наблюдаваме през последните няколко години и при българските деца.

3 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



45
Не е посочен 08.06.2012|12:29
как ми се хапва!!
44
Не е посочен 08.06.2012|12:29
ще рекламират Епъл! Всички печелят!
43
Не е посочен 08.06.2012|11:42
Страхотна торта:)
42
Не е посочен 08.06.2012|11:29
как ми се иска пак да съм дете :(
41
Не е посочен 08.06.2012|11:22
и да се хранят здравословно
40
Не е посочен 08.06.2012|11:17
Децата трябва да спортуват!
39
Не е посочен 08.06.2012|11:14
38
Не е посочен 08.06.2012|11:12
Да, и като се хранят и с боклуци....
37
Не е посочен 08.06.2012|11:12
Това трябваше отдавна да се направи,но никога разбира се не е късно-браво!
36
Не е посочен 08.06.2012|11:08
Да, че децата вече много застоял начин на живот водят.
35
Не е посочен 08.06.2012|11:06
34
Не е посочен 08.06.2012|11:01
Време беше- дано да има ефект :)
33
Не е посочен 08.06.2012|11:01
а така , добра инициатива :)
32
Не е посочен 08.06.2012|10:30
Прекрасна новина! Браво!
31
Не е посочен 08.06.2012|10:27
Трябва повече медии да се заемат с тази кампания!
30
Не е посочен 08.06.2012|10:24
Дано има някакъв ефект!
29
Не е посочен 08.06.2012|10:22
Така и трябва!
28
Не е посочен 08.06.2012|10:10
това е страхотно,браво
27
Не е посочен 08.06.2012|09:51
адмирации
26
Не е посочен 08.06.2012|09:16
Няма да е зле като цяло да спрат с ужасния подход рекламите да имат в пъти по-силен звук от коя да е предхождаща ги програма или филм, това е адски дразнещо и вредно!
25
Не е посочен 08.06.2012|08:00
Децата трябва да се стимулират да се хранят с повече млечни продукти, плодове и зеленчуци, жизнено важни за тяхното здраве и правилно развитие.
24
Не е посочен 08.06.2012|07:59
Така е, всички тези генно модифицирани храни трябва да бъдат премахнати, но докато рекламират чипса, пшеничните пръчици и вафличките, децата няма как да не искат да им бъдат купувани.
23
Не е посочен 07.06.2012|20:16
дано това е началото на нова хранителна култура там!
22
Не е посочен 07.06.2012|20:16
21
Не е посочен 07.06.2012|20:15
Чудесна идея! :) Дано стане един ден!
20
Не е посочен 07.06.2012|18:48
Все от някъде могат да започнат да се променят.
19
Не е посочен 07.06.2012|18:48
Много умен подход, който отдавна трябваше да стане факт
18
Не е посочен 07.06.2012|18:48
Особено в Америка! :)
17
Не е посочен 07.06.2012|18:47
16
Не е посочен 07.06.2012|18:47
Не е истина! Достоен пример!!
15
Не е посочен 07.06.2012|18:47
в случая рекламата е полезна
14
Не е посочен 07.06.2012|18:46
Браво! Кога ли ще дойде ерата на здравословното хранене, нека то бъде на МОДА!! Може да се направят вериги за бързо хранене, но здравословно!? Всичко е възможно стига да има желание!
13
Не е посочен 07.06.2012|18:42
Дисни могат да си го позволят!
12
Не е посочен 07.06.2012|17:57
случват се и чудеса...
11
Не е посочен 07.06.2012|17:56
в тази криза никой не отказва реклама странна работа!
10
Не е посочен 07.06.2012|17:42
да, определно, пък и както сега гледат само телевизия!
9
Не е посочен 07.06.2012|17:42
браво, това е похвална инициатива, пък и да се лишат от пари за реклама, виж ти!
8
Не е посочен 07.06.2012|17:04
това е силна позиция, все пак децата искат това което виждат!
7
Не е посочен 07.06.2012|17:01
голям проблем е затлъстяването
6
Не е посочен 07.06.2012|17:00
Много добра инициатива, като се има предвид, че децата гледат тези реклами като зомбирани и попиват всичко, а после като отидат в магазина искат!
5
Не е посочен 07.06.2012|16:57
добра инициатива
4
Не е посочен 07.06.2012|16:53
и много правилно
3
Не е посочен 07.06.2012|16:50
Добре е,че са социално ангажирани
2
Не е посочен 07.06.2012|16:37
Каквото и да ми говорят не мога да повярвам, че в Америка се случва това. САЩ е една от държавите, които са пример за нездравословно хранене не само при децата, но въобще в цялото общество. А за да се възпитават деца е нужен личен пример, затова си мисля, че няма да има голям резултат от тази акция.
1
Не е посочен 07.06.2012|16:35
Много полезно за децата. Браво на Мишел Обама.
Jenite.bg в мрежата
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay