Компаниите, произвеждащи спортна екипировка, обикновено залагат на професионални спортисти за своите рекламни кампании. Добре оформената физика на атлетите вдъхва доверие и предвещава подобаващи резултати.
Въпреки това една марка за спортни облекла подписа договор с балерина, доказвайки, че представителките на танцовото изкуство са не по-малко атлетични от професионалните спортисти.
Солистката на American Ballet Theatre Мисти Копланд е новото рекламно лице (крака, дупе и коремче) на Under Armour.
"Мисти Копланд променя правилата на играта", казва изпълнителният криейтив директор на компанията пред пресата. "Точно както марката за спортни облекла променя очакванията на потребителите със стил и дизайн, Мисти променя мирогледа на хората за това какво означава да си балерина от световна величина. Тя носи модерен атлетизъм в традиционната форма на изкуство и разширява границите на определението на думата "атлет".
Ако някога сте виждали 31-годишната звезда да танцува, тогава знаете как изглежда грацията, облечена в сила и атлетизъм.
Самата Копланд споделя: "Присъединяването ми към марката е естествен избор. Те винаги са подкрепяли упорита работа и силните жени. Ролята ми ще помогне на жените да се вдъхновят и да намерят волята да преследват собствените си цели".
Хвърлете един поглед върху някои от първите снимки Мисти за Under Armour. Прекрасна е, нали? Сега си спомнете детската си мечта да станете балерина. Професионална балерина може и да не станете, но никога не е късно да започнете да се занимавате с балет. Намерете школа и действайте!
12 | 0 |