Рекламната индустрия в Тайланд се развива все по-динамично, утвърждавайки жанра на краткия видеоклип и вдъхновяващи послания. Последните рекламни проекти в азиатската страна не на шега се конкурират с холивудските продукции като представят оригинален сюжет, добра актьорска игра и дълбокомислена концепция.
Нашите колеги от Econ.bg ни разкриха, че преди броени дни реклама на телекомуникационния конгломерат True Corporation стана достъпна в YouTube. Тя обиколи социалните мрежи и вече има над три милиона гледания. Повечето потребители я определят като "сърцераздирателна".
Във видеото, което може да видите в края на тази статия, малко момче краде лекарства от пазара. Собственичката обаче го залавя и в разгара на мъмренето един собственик на заведение за хранене се намесва. Той пита момчето дали майка му е болна и след като получава утвърдително кимване плаща лекарствата на момчето и му дава топла супа.
След това иторията ни отвежда 30 години по-късно, когато продавачът е все така щедър към нуждаещите се и дава храна на бездомник. Но в следващия момент той припада и става ясно, че е тежко болен. Дъщеря му не може да си позволи високите медицински разноски и обявява заведението за продан.
Неочаквано обаче сметките се оказват платени... преди 30 години. Платени с три шишета обезболяващи лекарства и топла супа. Защото лекарят се оказва момчето от пазара от началото на клипа.
От телекомуникационната компания, която стои зад видеото, казват, че винаги са вярвали, че "комуникацията е най-доброто" и че рекламите са един от най-естествените източници на комуникация.
Още интересни статии от Econ.bg:
Рекламите, които шокираха света със своята противоречивост
Рекламите на бъдещето ще знаят всичко за вас
Рекламата, която се вижда само от деца
7 | 0 |