Вивиан Уестууд едва ли можеше да направи по-добър избор за рекламно лице на колекцията си бижута "Get a Life" от звездата на "Mad Men" Кристина Хендрикс. Една от рекламните снимките силно се откроява – на нея червенокосата актриса позира с висулка във формата на огромно сърце.
Бижутата са изработени от е редкия метал паладиум, който впечатлява с естествения си бял цвят, лекота и издръжливост, а самата колекция е насочена към опазването на околната среда и проблемите с климата, към това какво може да направи всеки един от нас, обяснява третата кралица на Великобритания.
Жълъдът е един от символите, които осезаемо присъстват сред моделите – така дизайнерката обръща вниманието на обществото към значението на дъждовните гори и необходимостта да ги запазим.
0 | 0 |