Вие обичате изненади нали? Всяка жена обича, а и мъжете също. Тръпката от неочакваното, новото, забавното.
Бихте ли обаче, се доверили на напълно непознат човек, който ще ви уреди и избере място за екскурзия без да ви дава никаква информация по въпроса?
Това хубава изненада ли е или прекалено голям риск?
Американският туристически и финансов гигант American Express твърди, че може да избере най-подходящата почивка за всеки свой клиент като му зададе само няколко въпроса.
Идеята на новата услуга - Nextpedition е много проста: регистрирате се на сайта на фирмата, отговаряте на няколко въпроса и чакате. След известно време, анализаторите на компанията би трябвало да са намерили най-добрата туристическа дестинация за вас.
Маршрутът ще бъде определен според вашите хобита, интереси и навици.
За улеснение, фирмата е категоризирала туристите в няколко основни типа - авантюристи, които обичат природата; изследователи, които търсят нови усещания, фенове на технологиите, които имат богата колекция от хай-тек играчки и "одухотворени", които търсят духовното и спиритуалното в своите екскурзии.
След като бъде определено какъв тип турист сте, от компанията ще изберат перфектното място за вас, като вземат предвид и финансовите ви възможности и местата, които вече сте посещавали.
И това е всичко, което ще научите. Останалото остава тайна за вас, до момента на пристигане.
Няколко дни преди да заминете служител на компанията ще ви достави смартфон с предварително инсталиран маршрут, пътеводител с препоръки и адреси на ресторанти. Пътуването продължава седем дни.
Цените за дестинациите в Америка са на цена от 1000 долара, а тези извън континента - 2500 долара.
Идеята на фирмата е брилянтна, и ако на нас някой ни предостави тази възможност, няма да се поколебаем и за момент.
1 | 0 |