Ваканция в Барселона, iPad и множество по-малки награди ще раздаде на посетителите си София Ринг Мол в рамките на най-новата си кампания – "Изкушения" (Temptations).
Тя стартира на 9 януари и ще продължи до края на месеца. В нея могат да се включат всички посетители на най-новия търговски и развлекателен център в столицата. Единственото условие е за един ден да направят покупки на стойност поне 120 лева в магазините, бутиците, ресторантите и кафенетата в София Ринг Мол.
Желаещите да бъдат "изкушени" могат да получат карта за участие на информационното бюро в самия търговски център, в която да попълнят личните си данни. Атрактивни изкусителки, преоблечени като ангели и дяволи, също раздават карти за участие в кампанията до дърветата на изкушенията в мола.
Всяка седмица до края на януари щастливци ще получават награди под формата на ваучери за шопинг в София Ринг Мол, а на 31 януари ще бъдат изтеглени имената на двамата най-големи късметлии– единият от тях ще спечели уикенд за двама в Барселона, а другият – чисто нов iPad!
Кампанията "Изкушения" е втората креативна инициатива на София Ринг Мол, чрез която търговският център едновременно отправя предизвикателство към посетителите си и подарява големи награди. Само преди месец беше организирано екстремно шопинг приключение за победителя от томболата по случай откриването на мола. Късметлийката Екатерина Кръстева трябваше да похарчи ваучер за 5 000 лева в мола в рамките само на 1 час.
София Ринг Мол е търговски център от ново поколение, който вече се превръща в една от любимите шопинг дестинации в столицата. Той отвори врати на 6 ноември 2014 г. и разполага с двеста магазина, над 400 марки, от които 100 напълно нови за българския пазар, кино с 10 зали с VIP салони, най-големия увеселителен център на закрито, най-голямата закрита картинг писта в страната с площ 7500 кв.м., най-големия универсален магазин, простиращ се на 6 500 кв.м., безплатен паркинг с общо 3500 места, ВИП паркинг със 100 места, безплатен автобус до мола и безплатен Wi-Fi. Това са само част от нещата, които го правят представител на най-модерните молове по света.
София Ринг Мол поставя акцент не само върху шопинга, каквато е концепцията на повечето молове в България до момента, но и върху местата за забавление и за прекарване на свободното време. С тази идея е съобразена и уникалната архитектура на мола, както и местоположението му между планината и центъра на града. Няма друг търговски център в страната, който да предлага на посетителите си толкова големи отворени пространства, широки тераси с изглед към планината, естествена светлина във вътрешността и зелени площи, простиращи се на над 28 000 кв.м.
Посетителите на София Ринг Мол могат да комбинират шопинга и атракционите в мола с разходка до Витоша, защото лифтът до планината се намира в непосредствена близост до търговския център.
Сред ключовите наематели на София Ринг Мол са най-големият увеселителен център на закрито на балканския полуостров - FUNTASY Ring Park, универсален магазин на площ от 6500 кв. м. - notosgalleries, Пикадили, Техномаркет, Mr. Bricolage, Явор, Mango, H&M, New Yorker, LC Waikiki, Intersport, Scandal, Cine‘ Grand и Sofia Karting Ring.
Заедно с ИКЕА, молът предлага на посетителите си над 50 000 кв.м магазини за мебели и аксесоари за дома, което го прави най-големия център за такива стоки в България.
Инвестицията в София Ринг Мол възлиза на стойност от 130 млн. евро. Общата отдаваема площ на търговския комплекс е 105 000 кв.м. Инвеститорите в проекта са Fourlis Group и Danaos Group.
*Информацията е предоставена от партньор на Jenite.bg
4 | 0 |