Какво обединява Роберто Кавали, Джими Чу, Ланвин и още доста световноизвестни топ дизайнери, освен факта, че всяка жена мечтае да се докосне до техен модел поне веднъж? Това, че вече са достъпни за всички.
След като създадоха колекции за веригата H&M, предлагаща на пазара конфекция на достъпни цени, с дизайнерски тоалети се гордеят много повече жени. Всяка дама с достъп до магазин от веригата или до интернет вече може да притежава рокля с етикет „Lanvin for H&M” например. Звучи прекрасно нали – дизайнерски дрехи на достъпни цени.
Истината обаче е, че това явление предизвика усилени дебати в модните среди, а мненията са изключително противоречиви. Въпросът, който се разисква, е дали е редно такива светила на световната мода да създават колекции, разпространявани във верига за конфекция, и то на толкова достъпни цени.
От една страна по този начин H&M дават възможност на всички дами с гордост да носят дрехи на дизайнери, за които иначе само биха си мечтали. Но от друга - не се ли губи нещо от стойността на моделите, след като вече са толкова достъпни за масовия потребител. Магията да похарчиш куп пари за дизайнерска чанта не е ли в това да знаеш, че си една от малкото й щастливи притежателки, че си работила и спестявала, за да успееш най – накрая да се сдобиеш точно с нея или пък с мечтаното бижу, палто, чифт обувки....
Оставяме дебатите губи ли се стойността на марки като Cavalli и Lanvin с колекциите за H&M на специалистите, а ние може просто гордо да добавим в гардеробите си онази рокля - на етикета й май пише „Lanvin for H&M.”
3 | 0 |